Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

Minden eddiginél több ismert márka céges csapata vonult fel most szombaton a Budapest Pride-on. Eközben egy friss kutatás szerint az internetes közvélemény is egyre inkább a Budapest Pride mellett áll, a megszólalásoknak már 2015-ben is 75-80%-a elfogadó volt, 2014-hez képest 2015-re a különösen pozitív megnyilvánulások aránya is jelentősen nőtt. A Facebookon pedig egyre több cég öltözik szivárvány színekbe, posztol az irodájuknál kirakott szivárványos zászlóikról, és áll ki az LMBTQ emberek, és a nyitottság, sokszínűség mellett.

A szombati Budapest Pride felvonulásra a Nyitottak vagyunk kamionhoz idén is több mint 100 céget, szervezetet és közösséget vártak. A cégeknél dolgozó csapatokkal ott lesz például a BP, a Citi, a GE, a Gemius, az IBM, a Microsoft, a Morgan Stanley, az RTL Magyarország, a Vodafone Magyarország, valamint a VSSB (Vodafone Shared Services Budapest) dolgozói.

Magyar vállalkozások közül érkezett többek között az Indulhatunk.hu, a BOLD, a Loffice, a Neticle, valamint az Anker’t és a Tütü szórakozóhelyek. Ott voltak a Budapest Pride-on felvonuló cégeknek, szervezeteknek és közösségeknek közös kamiont indító Nyitottak vagyunk kezdeményezés alapítói, a Prezi, az espell és a Google is.

A Budapest Pride, és a leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű és queer emberek felé egyre növekvő nyilvános támogatást mutatja egy friss felmérés is, amely az alábbi linken érhető el: link.
(BrandTrend)