Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Felgyorsítja a digitalizációt a CIB Bank, megújítja például internetbankját és bevezeti a papírmentes ügyfélkiszolgálást – mondta Ákos Tamás, a bank vezérigazgató-helyettese hétfői Budapesten háttérbeszélgetésen. Kifejtette, folyamatosan és gyorsan változnak az ügyfelek igényei, amire az internet és az okos mobileszközök világában szintén gyorsan kell reagálniuk a bankoknak.

Simák Pál, a bank elnök-vezérigazgatója kiemelte: a digitális és hagyományos kiszolgálás ötvözetén, az online értékesítésen és az innováció felgyorsításán alapul a pénzintézet digitalizációs stratégiája, amely növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.

A bank idén márciusban bevezette a legújabb mobilbanki alkalmazását, amelyet mára 26 ezer ügyfél töltött le, s amely hamarosan újabb funkciókkal, köztük mobiltelefonra küldött automatizált és személyes üzenetekkel segíti majd a pénzügyek kezelését. A digitalizáció előretörését mutatja az is, hogy az elmúlt egy évben több mint hatszorosára nőtt az online csatornákon érkező termékigénylések száma az előző évhez képest, miközben a folyósított lakossági hitelek 34 százalékát is ilyen módon kezdeményezték.
(MTI – BrandTrend)