Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A Világ a Piacom névvel közös programot indít a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH, és az espell a magyarországi vállalatok nemzetközi piacra lépésének támogatásáért és export tevékenységük online bővítéséért.

A környező országokban az internethasználók 44%-a évente legalább egyszer vásárol külföldi terméket online, melynek hátterében a külföldi webshopok által kínált kedvező vásárlási feltételek (41%) és a vonzó ajánlatok (38%) állnak. A szomszédos országok internet felhasználói döntően ruhákat és kiegészítőket vásárolnak online külföldről (41%), emellett a számítástechnikai eszközök és szoftverek is népszerűek (20%), de sokan rendelnek könyveket, CD és DVD lemezeket valamint videójátékokat (20%).

“A Világ a Piacom” program keretében a Google a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH és az espell szakmai segítséget nyújt és oktatóanyagokat biztosít az export lehetőségek iránt érdeklődő vállalatoknak. A nemzetközi piacokra nyitott vállalatok a www.avilagapiacom.hu oldalon található folyamatosan bővülő Tudástárban:

  • Megismerkedhetnek az online hirdetési lehetőségekkel a Google oktatóanyagaiból
  • Pénzügyi tanácsokat kaphatnak a Budapest Banktól
  • A külföldi piacra léppés logisztikai oldaláról tudhatnak meg többet a Magyar Postától
  • Az online jelenlét fejlesztéséhez a BIG FISH ad segítséget
  • A sikeres exportért az espell-től tanulhatják meg a legfontosabb fordítási és lokalizációs tudnivalókat

Az online oktatóanyagok mellett a programot életre hívó vállalatok havi rendszerességgel képzéseket is tartanak a Google Groundon, a Google oktatóközpontjában.

A program nyitott minden vállalat számára, azonban a Google Grundon tartott személyes képzésekre helyek korlátozott számban, online regisztrációt követően érhetőek el. Az eseményekről bővebben a program weboldalán, az “Események” menüpontban tájékozódhatnak.

A program keretében a partnerek nem csak tudással, hanem egyedi ajánlatokkal is segítik az export felé induló vállalkozásokat, melyek így alacsonyabb költségek mellett próbálhatják ki magukat az új piacokon. Az oldalon a cégeknek lehetőségük nyílik tanácsadást és üzleti ajánlatot kérni a partnerektől a “Partnerek és ajánlatok” menüpontban.

A program nyitott minden olyan vállalat számára amely növelni kívánja nemzetközi forgalmát valamint érdeklődik az online üzleti lehetőség iránt. A programmal kapcsolatos részletek és bővebb információ a kezdeményezés weboldalán olvasható.

“A Világ a Piacom” program első nyilvános rendezvényét május 13-án, a Budapesti Kongresszusi Központban tartják.
(BrandTrend)