Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Menedzsmentkivásárlás eredményeként ismét száz százalékos hazai tulajdonba került az 1876-ban alapított MOM Vízméréstechnikai Zrt. Az idén 140 éves vállalat a tulajdonosváltás mellett arculatváltással is jelzi egy új gazdasági korszak nyitányát.

mom_vegleges_logo_2015_magyar

„Az új arculat tervezésekor az alapvető szempont a frissítés volt – nem egy eddigiektől teljesen eltérő vizuál létrehozása, hanem a már meglévő modernebbé tétele. A logó betűformái dinamikusabbak lettek, valamint az új embléma sokkal inkább kifejezi a cég profilját, modern, letisztult formában. A csepp motívum az arculat egyéb elemeibe is jól beépíthető, színesebbé, izgalmasabbá téve a kommunikációt. Az eddig használt kék szín kiegészült egy szintén rugalmasan és jól használható szürkével. Az új betűtípus modern, lendületes, folyószövegben, kiemelésekben egyaránt jól használható” – mondta el a koncepcióval kapcsolatban Timár Dávid, a cég kereskedelmi igazgatója.

arculat_popup_ives_nagy_pult1

A szakember hozzátette, a MOM Zrt. új szlogen alatt folytatja piaci tevékenységét, „A pontosság védjegye” üzenet azt húzza alá, hogy a mérőórák piacán a cég termékei a legmegbízhatóbbak, legpontosabbak közé tartoznak. „Ugyanakkor hangsúlyozom, nem kizárólag a mérők pontosságát jelöli a logóban szereplő pontosság védjegy, hanem az időben pontos, vevőközpontú kiszolgálás is kiemelt helyen szerepel üzleti felfogásunkban” – húzta alá Timár Dávid.
(BrandTrend)