Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A UPC Magyarország öt százalékkal növelte árbevételét 2015-ben, előfizetéseinek száma pedig 100 ezerrel 1,8 millióra nőtt tavaly.

A televíziós, szélessávú internet-, vezetékes telefon-, valamint mobilszolgáltatásokat nyújtó társaság 2015-ben több mint 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, ennek eredményeként 60 ezer új háztartásra terjesztette ki szolgáltatásait.

A tavalyi árbevétel konkrét összegét nem közölte a társaság. A nyilvánosan elérhető adatok szerint 2014-ben 58,89 milliárd forint árbevételt ért el a UPC, 1,6 százalékkal többet, mint az előző évben, a 2013. évi 14,33 milliárd forintos vesztesége pedig csaknem felére, 8,06 milliárd forintra csökkent 2014-ben.

A közlemény szerint a magyar digitális kábeltévé piacon a UPC 27 százalékos részesedéssel piacvezető.

A UPC kábelhálózata országszerte több mint 300 településen érhető el. A vezetékes szolgáltatások mellett a cég az előfizetői számára ingyenes Wi-Fi hálózatot is működtet, amelyhez több mint 400 ezer hozzáférési ponton csatlakozhatnak. A társaság tavaly mobilszolgáltatást is indított.

Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a közleményben úgy fogalmazott: “korlátlan adatforgalmat kínáló mobil ajánlatainkkal mostanra országos szintű integrált infokommunikációs szolgáltatóvá váltunk.”

A UPC a Liberty Global leányvállalata, Magyarországon 1998 óta van jelen.
(MTI – BrandTrend)