Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az Ericsson bejelentette, hogy az FYI Television, egy Grand Prairie-i (Texas) székhelyű, vezető szórakoztató metaadat és rich media tartalomszolgáltató felvásárlását tervezi. A vásárlás, amely a szokásos lezárási feltételek teljesülése esetén jön majd létre, megerősíti az Ericsson által kivívott iparági vezető pozíciót a műsorszórási és média szolgáltatások terén. Az FYI Television szórakoztató televíziós tartalmat és lineáris műsorütemezési adatokat gyűjt és oszt szét naponta több mint 9.000 televíziós hálózattól, melynek során az információkat személyre szabható formátumokban összesíti különböző digitális, média, tartalom, adatelemző és nyomtatott média ügyfelek számára, akik azokat hálózatba kapcsolható eszközeiken, például tableteken, telefonon, asztali számítógépen, internetes portálokon és játékkonzolokon használják fel.

A különböző eszközökön elérhető televíziós és videó szolgáltatások egyre bővülő választékának köszönhetően a nézők opciók széles köréből válogathatnak. Az Ericsson legfrissebb ConsumerLab kutatása szerint a lineáris tévénézők 50%-a állítja, hogy nem talál minden nap olyan műsort, amit szívesen megnézne – ez a tény is rávilágít a tartalom-felderítés jelentőségére. Az a szakértelem, amit az FYI Television az amerikai piacon a metaadat konverziós és integrációs szolgáltatások terén megszerzett, ötvözve az Ericsson által ugyanezen a területen Európában elért vezető pozícióval ütőképes globális erőt hoz majd létre a tartalom-felderítés területén. Az Ericsson gondoskodik majd arról, hogy a nézők bárhol és bármikor – és mindig a megfelelő formátumban – találják meg a keresett tartalmat, akár lineáris adást, akár igény szerinti (on demand) videót néznek.

Magnus Mandersson, az Ericsson ügyvezető elnökhelyettese és a Globális Szolgáltatások üzleti egység vezetője elmondta: „Meggyőződésünk, hogy a televíziós iparág fejlődésével és a tévénézési szokások megváltozásával a kiváló minőségű gazdag metaadatok a személyre szabott televíziózási élmény központi elemévé válik. Ha mindezt kiegészítjük a televíziós platformok és tartalom-felfedezés terén megszerzett képességeinkkel, segíteni tudunk majd az ügyfeleinknek abban, hogy javítsák a videó élményt és új bevételi lehetőségeket tárjanak fel. Az FYI Television szakértelme és amerikai fogyasztói bázisa nagyszerűen kiegészíti az Ericssonét, és növekedési stratégiánk szerves részévé válik. Az Ericsson a világ egyik vezető média szolgáltatója és ez a tranzakció tovább erősíti majd ezt a pozíciónkat.”

Az FYI Television alkalmazottai a felvásárlás 2016. I negyedévben várható lezárásakor az Ericsson Globális Szolgáltatások üzleti egységéhez tartozó Business Line Broadcast & Media Services üzletághoz fognak csatlakozni.
(BrandTrend)