Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

2015-ben már ötödik éve rendezik meg Magyarországon az Internetes Vásárlás Napja. A november 6-án, a hónap első péntekjén zajló egynapos e-commerce óriásakcióban és iparági összefogásban több száz webáruház kínál valamilyen különleges kedvezményt, és könyvel el akár már nemzetgazdasági szinten is értelmezhető forgalomnövekedést. Idén mozgalom is indult a nyugodt vásárlásért a marketingkommunikációs szakmán belül: a csatlakozó cégek pénteken kétórás bevásárlási szünetet biztosítanak a munkavállalóik számára.

A kezdeményezéshez a sajtóközlemény kiadásának időpontjáig a szervező Neo Interactive mellett már jelezte csatlakozását a Hinora Marketing, a Republic Group, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing, a Carbon Group, a Marketing & Média, az UP, a Próbakő, a Mediator Group és a Használtautó.hu is, a Magyar Marketing Szövetség pedig  támogatóként jelenik meg a felhívásban.

Az Internetes Vásárlás Napja önmagában is mozgósító céllal jött létre: a környezet- és időkímélő online vásárlást, valamint a biztonságos és készpénzmentes online fizetési módokat kívánja minél szélesebb körben népszerűsíteni.

Edukációs szempontok is szerepet játszanak tehát az Internetes Vásárlás Napja megrendezésében, melynek egyik fő támogatója idén is a MasterCard, aki a bankkártyás vásárlás melletti érvek és akciók összegyűjtésével is segíti a vásárlókat, hogy a fejlettebb, kártyás fizetési metódust válasszák.

„A MasterCard – a korábbi évekből is ismerve az esemény célkitűzéseit –, szívesen állt az Internetes Vásárlás Napja kezdeményezés mellé. Tettük mindezt azért, mert meggyőződésünk, hogy az elektronikus megoldások és fizetési módok elterjedésével a fogyasztók számára még egyszerűbb, kényelmesebb és biztonságosabb lesz a vásárlás” – mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Az esemény másik fő támogatójaként a Telenor erre a napra ingyenessé teszi a Hipernetet, melynek köszönhetően ügyfelei szabadon, adatmennyiségi korlátozás nélkül élvezhetik belföldön a szupergyors mobilinternetet böngészés vagy internetes vásárlás közben.

„Az akciók 2015. november 6-án a www.internetesvasarlasnapja.hu központi keresőoldalon találhatóak meg, és kereshetőek különböző szempontok alapján, ahol tavaly 411 webáruház aktiválta magát. Egyértelmű tendencia, hogy az ismertebb webáruházak mellett – Shopline, Butlers, JátékNet – egyre több „offline” cég online áruháza is részt vesz részt az eseményen. Visszatérő résztvevő például a Líra, a chocoMe, a Praktiker, az Office Depot, a Tchibo és a Csányi Pincészet” – mondta el Soós Gergely, a Neo Interactive digitális ügynökség alapító-ügyvezetője.
(BrandTrend)