Az Allianz javított pozícióján az Interbrand márkatanácsadó cég évenként megjelenő ranglistájában, amely a világ száz legértékesebb márkáit tartalmazza az adott évre vonatkozóan. Az idei Interbrand „Legjobb globális márkák” (Best Global Brands 2015) rangsorában egy pozíciót előrelépve 54. helyen végzett a társaság, a márkaértéke pedig 10 százalékkal nőtt 2014-hez képest.
Mióta az Allianz 2007-ben bekerült az Interbrand rangsorába, a 80. helyről az 54.-re ugrott, a márka értéke pedig több mint kétszeresére nőtt, 4 milliárd amerikai dollárról 8,5 milliárdra.
Az Interbrand szerint az Allianz legfőbb erősségei: 85 millió ügyfele, 125 éves jelenléte a piacon, és megfelelő hozzáállása a digitalizációhoz.
“Az Allianz márka értéke ismét átlagon felül – 10 százalékkal – növekedett,. Ennek köszönhetően a legjobban teljesítő pénzügyi szolgáltatók közé tartozunk, ami megerősít minket abban, hogy sikeresen teljesítjük márkánk ígéretét” – mondta Christian Deuringer, az Allianz SE globális márka-menedzsment igazgatója. A 2015-ös rangsorban a leggyorsabban növekvő márkák a Facebook, az Apple, az Amazon, a Hermès és a Nissan.
Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét.
(BrandTrend)