Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

Egy különleges formátumú versenyt szervez a főváros futóinak az adidas szeptember 26-án a Margitszigeten. A District Battle Run elnevezésű, ingyenes rendezvényen a futók az általuk legjobban szeretett kerületnek ajánlhatják fel összegyűjtött kilométereiket. A legtöbb kilométert gyűjtő kerület 1 000 000 forint támogatást kap az adidastól meglévő vagy új futóútvonal kijelölésére. Az 5,3 kilométeres távra Béres Alexandrával lehet majd bemelegíteni.

District-Battle-Run-Budapest-hivatalos-foto

A szeptember 26-ai, az adidas által életre hívott District Battle Run futóverseny a kerületek erőpróbája: minden résztvevő egy-egy budapesti kerületnek ajánlhatja fel az általa lefutott kilométereket az Iharos Sándor Margitszigeti Atlétikai Centrumban rendezett versenyen. „Izgalmas eseménynek nézünk elébe, örülünk, hogy a Budapesti Önkormányzat támogatásával a világ egyik legszebb futóhelyén, a teljesen felújított margitszigeti futókörön rendezhetjük meg ezt a rendhagyó versenyt” – mondta el Császári Attila, az adidas marketingvezetője.

A versenyre korhatár nélkül bárki nevezhet, és minden egyes megtett szigetkörrel növelheti kerülete győzelmi esélyeit. A mintegy 5,3 kilométeres távra Béres Alexandrával készülhetnek fel a sportolók, és a rendezvény hangulatfelelősei, DJ Metha és Ritchey Dixon zenéjére indulhatnak el. A verseny házigazdája Péter Attila lesz, aki egész délelőtt szóval tartja majd a versenyzőket. „9 órától egészen 13 óráig lehet majd gyarapítani a lefutott kilométereket. Célunk, hogy aktivizáljuk a fővárosi futókat, és együtt legyünk ezen a szombat délelőttön egy különleges verseny keretében. Az eredményhirdetésre 14 órakor kerül majd sor, amikor is kiderül, melyik kerület rendelkezik a legkomolyabb futó energiákkal” – tette hozzá Végső Péter, az adidas brand managere.

A futókat a célba érkezésükkor versenyhangulatú befutó zóna várja majd az Atlétika Centrumban, ahol az adidas legújabb fejlesztésű futócipőit is tesztelhetik majd a sportolók és az érdeklődők egyaránt.
(BrandTrend)