Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

A háromnapos verseny sokak kedvence, hiszen a vitorlázók itt rögtön a szezon elején, családias légkörben tölthetnek együtt egy hosszú hétvégét Keszthelyen. A rendezvény népszerűségét igazolja, hogy tavaly 270 hajó indult a versenyen. A norvég technikai márka, a Helly Hansen már évek óta támogatja a háromnapos versenyt, és idén névadó szponzora volt a megmérettetésnek.

Idén május 23. és 25. között mérkőztek meg egymással a vitorlássport legelszántabbjai Balatonföldvár, Keszthely és Ábrahámhegy között, majd az első nap távolsági futamának abszolút győztese átvehette a Helly Hansen Nagydíjat, a Helly Hansen Kupával pedig a 2. és a 3. helyezetett, valamint az első három leggyorsabb egytestű hajókat tüntették ki.

regatta

A Regatta május 23-án, szombaton reggel tízkor indult a Balatonföldvár és Keszthely közötti szakaszon. A második napon, május 24-én szintén Keszthelyről indultak a versenyzők, azonban Szigliget és a Zala-torkolat körbejárásával értek vissza Keszthelyre. Az utolsó – pünkösdi – napon már reggel kilenckor elindultak a vitorlázók, és előbb Fonyódot, majd Ábrahámhegyet érték el.

A Helly Hansen idén sem csak a díjátadókon volt jelen, hanem a tavalyi évhez hasonlóan ideiglenes pop-up üzletet nyitott a kikötőben.

„Nagyon örülünk, hogy részesei lehetünk a Helly Hansen Pünkösdi Regattának” – mondta Rajna Gabriella, a márka közép-kelet-európai értékesítési igazgatója. „2011 óta támogatjuk a rendezvényt, és minden alkalommal felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk. A Helly Hansen 130 éve támogatja a vitorlázókat ­­­­– génjeinkben van a vitorlázás és a jövőben is a sportág népszerűsítésére törekszünk.”
(BrandTrend)