Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

A 10 napig ingyenesen letölthető SzülinApp applikációról szóló hírek a bejelentés után 4 órával már több, mint 300 helyen jelentek meg. A közvetlen ezután indított, nagy elérésű látványos felületek, tartalmi együttműködések, valamint konverziós célú mobil és desktop megjelenések mixéből álló online kampány pedig több mint 2 millió emberhez jutott el, s több mint 100.000 kattintást generált 10 nap alatt.

Core_NN_sajtó_kép

A közösségi médiában is terjedő ajánlat nagyjából 1 millió emberhez jutott el a kampány időszaka alatt, a fizetett közösségi hirdetések pedig  10/10 relevancia értékelést kaptak a Facebookon. A kampányhoz Balogh „Petya” Péter, vezérigazgató főszereplésével készített online videót több mint 100.000 megtekintést hozott. A videót a Proud Productions készítette.

A Magyarország, Neked! headine-nal április 29-én zárult kampány több mint 480.000 mobil app letöltést ért el iOS és Android platformon.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ingyenes applikációnk ekkora tömeget mozgatott meg, és ennyien elfogadták az ajándékot tőlünk. Ami pedig számunkra különösen fontos, hogy még ennél is több emberhez el jutott az NNG híre” – mondta el Porczió Krisztina, az NNG marketingkommunikációs vezetője.
(BrandTrend)