Kategória: Hír.

Az arculatváltás kiterjed a Libri Könykiadóra, a Helikon Kiadóra, a Park Könyvkiadóra, a Kolibri Gyerekkönyvkiadóra, a változtatás központi eleme pedig a logó megújulása.

“Az arculatváltás legfontosabb gondolati eleme az volt, hogy a könyveket, mint kulturális termékeket méltó helyükre emeljük, az azokat bemutató, ajánló, csomagoló és azokkal kapcsolatba kerülő minden felületen” – mondta el Sándor Gabriella, aki a Libri marketingigazgatójaként vezényelte le a dizájnváltást.

Az eddigi kék-sárga, napos logót egy letisztult „L-szimbólum” váltja. Az új arculatban a logó L betűje szimbólumként jelenik majd meg, ami egyaránt utal a márkára, és egy kinyitott könyvre. A kiadói csoport idén megjelenő közel 500 kötetén mostantól az új arculat lesz látható.

Az arculatváltás folyamatosan jut el minden Libri boltba, a cég 23. születésnapjáig. A változás nemcsak a logót, de az üzleteket és a Libri.hu weboldalt is érinti. Megújul minden arculati elem, elsősorban a Libri logója, a teljes Libri weboldal, a törzsvásárlói kártyák, a papírtáskák, zacskók, matricák, plakátok, és a bolti tematikus feliratok is.

A libri.hu oldalán a dizájnváltás mellett, új tematikus listák könnyítik meg a keresést és a vásárlást, felhasználói szempontból hatékonyabb. A Libri új projektjeként a vásárlók egy nem szokványos könyvajánló rovattal is találkozhatnak a megújult weboldalon, a Nóra könyvespolca kéthetente ajánl egy-egy új könyvet,  Winkler Nóra, aki ezzel a kéthetente jelentkező rovattal mindig valami újdonságot, érdekeset, értékeset, klasszikust vagy épp egy régi kedvencet ajánl – kicsit rendhagyó módon.
(BrandTrend)