A médiaelemzés a figyelt szolgáltatók napi sajtófigyeléseire épül, melynek során értékelésre kerül a vállalatok sajtókommunikációs tevékenysége illetve annak eredményessége.
A megjelenések darabszáma – a hírek adott időszakban megjelent mennyisége.
A hírek hírértéke – hírek pontértéke, amely a megjelenések helye, sajátossága, típusa, műfaja stb. alapján meghatározza a kommunikációs értékét az adott vállalat számára.
Jelenléti index – médiapiaci jelenlét mérésére szolgáló mutatószám, mely bemutatja a vállalat részesedését a sajtókommunikációs “tortából”.
Hatékonysági index – egy átlagos megjelenés fajlagos hírértéke, amely az adott időszak “minőségi” mutatója.
Az elemzési rendszer a Média Monitoring & Analysing System (MMAS) a D&T Marketing Kutató és Tanácsadó Iroda tulajdona.
További információkról a info@brandtrend.hu e-mail címen érdeklődhet.
(BrandTrend)