Kategória: Falfirka.

Vannak jó fékbetét márkák. De most nem ez a lényeg, hanem hogy ki szereli be.

Lépten-nyomon azt olvasom, hogy márkaépítés, márkastratégia. Tökmindegy, hogy ki mivel foglalkozik, social media posztokat, marketing ötleteket, weboldalakat, arculatot, pr cikkeket gyárt, ő márkaépítő, márkastratéga.

Szóval hogyan jön ide a fékbetét?

Úgy, hogy több, mint harminc éve vezetek autót, még műszaki végzettségem is van, számtalan órát álltam szervizekben az autóim mellett. Egy fékbetét csere szinte kevesebb időbe telik, mint a kerekek leszerelése. Mondjuk úgy, hogy nem bonyolult. Meg tudnám csinálni. De nem csinálom. Miért? Mert könnyen előfordulhat, hogy nem lesz biztonságos. Csinálja tehát a szakember, mert mindig lehet valami apróság, valami gyakorlottságot igénylő kis mozdulat, ami döntő lehet, ha száguldunk a sztrádán.

Úgyhogy csak kedves márkatulajdonosok, márkáról álmodók, óvatosan a száguldással és a fékezéssel is!
(Kőszegi András, BrandTrend)