Kategória: Falfirka.

Lépten-nyomon hallani a hírekben, hogy elkezdődött, befejeződött, tombol valamelyik fesztivál.

Azt mondják sokan az üzletben, hogy amit nem lehet mérni, az nem is létezik. Nos, olvasva a fesztiválokról szóló bejegyzéseket, riportokat (“Hat lányt vitt be az öltözőjébe a reptéren feltartóztatott kanadai sztárduó – a fiatal lányok még nem voltak 20 évesek, és már napok óta a VIP-részlegben buliztak“, aztán “Én dugás közben is rátok gondoltam“) a fesztiválok nagyon is léteznek és sikerük nagyon is jól mérhető: az elfogyasztott alkohol és a levadászott csajok és srácok mennyiségével. Ébredjenek bárhol és bárhogyan is.

Érdekes, hogy a nagyvállalati szponzorok a támogatást illetően ezen a téren nem olyan finnyásak a márkájukkal és a fenntarthatósági elveikkel kapcsolatban.