Miért beteg a magyar futball? Így szól az örök érvényűnek tűnő kérdés.
Válasz persze sokféle van. Az egyiket – branding Magyarországon, NBI-es csapatok – most olvasom:
“Arra a kérdésre, hogy mivel lehetne hatékonyabban építeni a csapat imázsát, elmondta, hogy a normális infrastruktúra és a minőségi futball mellett mindig próbálnak valami pluszt kínálni. Ilyen például a tombolasorsolás vagy a jótékonysági akciók, de adnak kedvezményeket belépőkre, illetve az ajándékboltban található termékekre.”
“A stadionba látogatók bevonására nyereményjátékokat, jegyértékesítési akciókat hirdetnek, emellett adva van a lehetőség a mérkőzés kezdőrúgásának elvégzésére is”
Tovább is van mondjam még?…
Itthon az NBII-es feljutó azt mondja, köszönjük, mi nem akarunk megszólalni, nem akarunk látszani.
Mindeközben kicsit odébb a feljutó: Bildung einer starken und lebendigen Sportmarke