Kategória: Falfirka.

Miért beteg a magyar futball? Így szól az örök érvényűnek tűnő kérdés.

Válasz persze sokféle van. Az egyiket – branding Magyarországon, NBI-es csapatok – most olvasom:

“Arra a kérdésre, hogy mivel lehetne hatékonyabban építeni a csapat imázsát, elmondta, hogy a normális infrastruktúra és a minőségi futball mellett mindig próbálnak valami pluszt kínálni. Ilyen például a tombolasorsolás vagy a jótékonysági akciók, de adnak kedvezményeket belépőkre, illetve az ajándékboltban található termékekre.”

“A stadionba látogatók bevonására nyereményjátékokat, jegyértékesítési akciókat hirdetnek, emellett adva van a lehetőség a mérkőzés kezdőrúgásának elvégzésére is”

Tovább is van mondjam még?…

Itthon az NBII-es feljutó azt mondja, köszönjük, mi nem akarunk megszólalni, nem akarunk látszani.

Mindeközben kicsit odébb a feljutó: Bildung einer starken und lebendigen Sportmarke