Egyre többet foglalkoznak egymással az újságírók. Egymást idézgetik, szedik darabokra. Jó esetben nem pártállás alapon.
A téma az utcán hever, mondja a régi szólás, de ma leginkább a téma a másik újságban hever.
Elég egy kattintásra ösztönző provokatív ( ízléstelen ) cím ( címadás felelőssége az meg mi? ), a másik lap tartalmának egy izgalmas részének ctrl-c és ctrl-v attrakciója és kész is az “új” anyag. Egy link valahol az eredeti oldalra és el is van intézve a munka jelentős része.
A print pedig halott, mondják. Itthon igen, haldoklik a legtöbb.
Inkább az újságírás halott ( tisztelet a néhány kivételnek ). A print brand-ek saját magukat építik le. Márkaleépítés az új szakterület.
Pl.: interjú Havas Henrikkel interjú nélkül? Lehetséges. Magyar Narancs és Nők Lapja találkozása.
Lehetne estig sorolni a “cross média megoldásokat”.
Drukkolunk a hazai print márkák ( és az újságírás ) feltámadásának!