Kategória: Ez a branding 360°.

Az egészségügy és az egészségügyi szolgáltatások az emberek fejében nehezen érthető félelmekkel teli rendszereket jelentenek. Többek között ennek is a következménye, hogy a velünk született ajándékot, amit egészségnek hívunk, természetesnek vesszük, nem gondozzuk megfelelően. Pedig az egészség véges javunk.

A téma kiemelten fontos mind az egyén, mind a társadalom számára, ezáltal az egészséggondozás közös felelősségünk. Most lehetőségünk van valódi közösség formálására. Mint ahogyan a konzumer márkáknál is megszűnt az egyirányú kommunikáció,  lehetségessé vált valódi értékalapú közösségek létrejöttére, így megvalósítva a valódi egészséggondozást.

Rosszak az egészségügyi mutatók, a menedzserek stresszesek, elöregszik a társadalom. A rendszeres ellenőrzés elérhetősége korlátos, nehézkes, nem járunk szűrésre, idő okokból, félelemből.

A vállalatok szerte a világon különféle egészségügyi programokat indítanak a munkavállalóik egészség megőrzésének érdekében. Valamilyen módon hozzájárulnak az alkalmazottak egészségmegőrzéssel összefüggő kiadásaihoz, hiszen az egészségvédelem kiemelt szerepet játszik a vállalati stratégiában.

Most itt van az egészségügyben egy olyan magyar innováció, a Medistance, egy eszköz rendszer arra, hogy a legmodernebb technológia segítségével gondoskodjunk magunkról és gondozzuk a szeretteink egészségét. Megteremtve ezzel az egészséggondozás kategóriát.

Valóban a világon nagyon nagy trend az ihealth, mhealth, rendelkezésre állnak trendi eszközök, vezető márkáktól, melyek képesek bizonyos egészségügyi értékek mérésére, nem alkalmasak azonban a valós egészséggondozásra. A valódi egészséggondozás keretében a Medistance validált, hiteles módon minden egészségügyi és adatbiztonsági elvárásnak megfelelően továbbítja az adatokat az orvosnak, és azoknak, akiket az egészségközösségünk részévé teszünk.

Mint az egészségügyi adatok rendszere, s az orvossal való kapcsolattartás egy kommunikációs kérdés, az is kommunikációs kérdés, hogy az embereknek leegyszerűsítsük ezeket a bonyolult egészségügyi üzeneteket, leegyszerűsítsük és érthetővé tegyük. A technológia itt van és rendelkezésre áll, egyszerű, elérhető, használható.

Mindenki mobilt használ, az adattovábbítás módja a digitális kommunikáció. Ezen a technológián keresztül könnyebben azonosulunk vele, és képesek leszünk gondolkodni a saját egészségükről. A technológia és a felelősség szintjén is összeköti a különböző generációkat. A fiatalok a technológiát adják tovább a generációknak, az idősek a felelősségvállalást a fiataloknak.
(BrandTrend)