Kategória: Ez a branding 360°.

A BrandTrend az emblémájának központi elemét, az aposztróf jelet megtestesítő Arany Aposztróf díjat az Ez a branding 360° konferencián adta át azoknak a márkáknak, amelyek nem csak a látvány, hanem a tudatos, következetes, kitartó értékeken alapuló márkaépítés mellett kötelezték el magukat, és 2013-ban ez márkájuk kommunikációs aktivitásában is kidomborodott.

A díj létrehozásáról a TV2 Tények is beszámolthttp://brandtrend.hu/2013/11/13/arany-aposztrof-dijat-alapitott-a-brandtrend/

arny-aposztrof-dij-2013

A díj önmagában is nagy súlyt képvisel, hiszen a bronzból kiöntött, 25 cm magas alkalmazott művészeti alkotás majdnem 5 kilogramm súlyú.

A díj készítője Bohus Áron ötvösművész. Ő készítette 2012-ben a Vidéki színházak fesztiválja-díjat, a Pepsi Americas díj és vándordíjat vagy a Magyar Nemzeti Banknak a 2014-es FIFA-Futball Világbajnokság emlékérmét.

A díj kritériumrendszere nem a kommunikációs aktivitás hatékonyságára vagy a kivitelezés minőségére koncentrál. A szempontok közé tartozik, hogy a márka mennyire involválja a célcsoportját, mennyire van összhangban, mennyire mutatnak egy irányba a márka és az általa közvetített kommunikációs üzenetek. Ha ez a viszonyulás stimmel, akkor lehet hosszútávon sikeres márkaépítésről beszélni.

arny-aposztrof-dij-2013-átadás

Az Arany Aposztróf díj a BrandTrend médiaplatform és márkatanácsadó cég marketingkommunikációs piaci rálátását és értékítéletét tükrözi.

Ehhez a szempontrendszer alapját a BrandTrendGuide® 360° márkamenedzsment rendszer és az ahhoz kapcsolódó márkatanácsadó modulrendszerű eszköztár jelenti.

Az Arany Aposztróf díj elnyeréséhez a 2014-es évtől pályázni lehet.
(BrandTrend)