Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.
Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként megkezdi hivatalos működését Magyarországon, valamint ezzel egyidőben a szlovák és a cseh piacokon. A vállalat jelenleg a globális okostelefon-piac negyedik legnagyobb szereplője, és az elmúlt 12 hónapban a pandémia kihívásainak ellenére globálisan 60 százalékkal növelte a leszállított készülékeinek számát. A márka Magyarországon két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indul, valamint több népszerű készülékkel és okos-kiegészítővel fogja bővíti kínálatát az idei folyamán.
“Az OPPO által fejlesztett innovatív technológiák lehetőséget teremtenek, hogy a felhasználók még kreatívabban fejezhessék ki magukat, kapcsolódhassanak és oszthassák meg egymással az életük legfontosabb a pillanatait. Az OPPO Magyarországon való megjelenése fontos eleme az európai piacon való jelenlét kiszélesítésének és az az irányú törekvéseinknek, amely célja, hogy Európa-szerte még több ember számára elérhetővé tegye innovatív megoldásait” – mondta Johnny Zhang, az OPPO regionális elnöke.

Az OPPO az 5G szabványok fejlesztésének globális támogatója, a közelmúltban a Vodafone-nal, a Qualcomm-nal és az Ericssonnal együttműködve fejlesztette és hozta kereskedelmi forgalomba Európa első önálló, alacsony késési idejű, nagysebességű 5G hálózatát (SA), valamint a Thales-szel együttműködve létrehozta a világ első 5G SA-kompatibilis eSIM-jét. Az OPPO elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon, valamint a világ 50 vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásaink révén felgyorsítsa az 5G technológia elterjedését.

Az OPPO globális partnerhálózatában több mint 80 vezető hálózati szolgáltatóval és több mint 400.000 kiskereskedelmi üzlettel működi együtt.  Az OPPO egyik legfontosabb stratégiai partnere Google, a két vállalat világszerte dolgozik közösen a termékfejlesztés, marketing, és kereskedelem területén, azzal a céllal, hogy minél több felhasználó élvezhesse az intelligens és összekapcsolt technológiák előnyeit. Az együttműködés továbbá lehetővé teszi, hogy az OPPO egyedi Android-alapú operációs rendszerébe, a ColorOS-be átültetésre kerüljenek az okostelefon-szoftverek legújabb fejlesztései. Az OPPO-nak számos további olyan nagy világmárkával – FC Barcelona, Wimbledon, Roland Garros – van partneri együttműködése, amelyek osztoznak a kiválóság és az innováció iránti elkötelezettségében. A márka Magyarországon már kiépített partnerkapcsolatokkal rendelkezik az olyan meghatározó hálózati szolgáltatókkal, mint a Telekom,Telenor és Vodafone valamint a legnagyobb kereskedelmi szereplőkkel, mint az eMAG, Media Markt és az Euronics.

„Egyrészről szeretnénk Európa vezető okostelefon-márkájává válni, de ugyancsak fontos számunkra, hogy pozitív szerepet töltsünk be azokban az országokban, ahol jelen vagyunk, mégpedig azáltal, hogy elérhetővé tesszük a fogyasztók számára azokat a technológiáinkat, amelyek teljesebb és elégedettebb életet tesznek számukra lehető” – tette hozzá Johnny Zhang.