Brands make the world go round.
We keep them growing.

www.markatanacsadas.hu
Menu
  • MÁRKATANÁCSADÁS
  • BRANDING KONFERENCIA
  • KEREKASZTAL
  • CSR HÍREK

BrandTrend

  • facebook twitter youtube
    • .
      • Márkás beszélgetések
      • Nézettség
      • Média
      • Dizájn és innováció
      • Karrier
      • Ügynökség
      • Kutatás
      • Personal Brand
      • Piac
      • Márka és jog
      • Falfirka
      • Szubjektív
      • A hét idézete
      • A hét képe
      • Videó
      • Napi chart
      • Archivum

    Egységes logót és feliratot kapnak a Reebok termékek

    2019.11.07
    Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.
    Címkék: logó és reebok.
    Admin kategória: Képes hír.

    A Reebok 2020-tól egységesíti vizuális identitását és legismertebb Vector logóját, valamint a “drop-R” feliratot használja termékein.

    Az új elemek a márka összes sport- és lifestyle termékén megjelennek, beleértve a ruhákat, cipőket és kiegészítőket. Az első, új Vector emblémás kollekció darabjai már ebben a hónapban megérkeznek. Az újítás a márka gazdag örökségét kapcsolja össze a brand előtt álló jövővel.

    FemaleApparel2

    „A Reebok küldetése a sport- és divatvilág ötvözése minden projektjében. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy termékeink ezt a különleges összefonódást tükrözzék. E célkitűzést mentén döntöttünk az új logóhasználat mellett, amely tovább segíti a performance és lifestyle termékvonalaink közötti határok elmosását” – nyilatkozta Matt O’Toole, a Reebok elnöke.

    „A Vector logót a Reebok több mint ötven éve megalkotott ikonikus dizájnja mentén alkottuk meg. Ez az impozáns és dinamikus embléma a márka legmeghatározóbb kulturális pillanatait idézi fel” – mondta Karen Reuther, a Reebok Creative Direction alelnöke.

    Nano

    A Vector logót 1992-es bemutatása óta a brand számos formában használta, legutóbb a Reebok heritage és lifestyle termékein. Az átdolgozott márkajelzés az eredeti modernizált, kifinomultabb változata. A 2011-ben debütált Reebok Delta logótól sem kell elbúcsúznunk, hiszen egyes termékeken, így a CrossFit és UFC felszereléseken továbbra is használatban marad.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    1. Magyar csapat a Microsoft Imagine Cup döntőjében
    2. Debütált a KENZO és a H&M közös kollekciója
    3. Melyik a gyorsabb, a drón vagy a Tesla?
    4. Bemutatkozik a Nike PG3 „NASA”
    top5
    • TV piaci körkép – 2016 19 views
    • Új reklámfilmmel jelentkezik az Apranax Dolo 2 views
    • Playmate of the Year 2012 2 views
    • Egyedüli magyarként került be az amerikai Forbes 2022-es válogatásába 2 views
    • 0,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelem bevétele 2 views

    imedia.logo_.fekete
    611
    Márkás beszélgetésekNézettségMédiaDizájn és innovációKarrierÜgynökségKutatásPersonal Brand
    Márka és jogFalfirkaSzubjektívA hét idézeteA hét képeVideoNapi chartArchívum

    Copyright (c) 2004-2018

    Szakmai szervezetek

    Impresszum

    Jogi tudnivalók

    Kapcsolat

    Médiaajánlat

    Menu
    • MÁRKATANÁCSADÁS
    • BRANDING KONFERENCIA
    • KEREKASZTAL
    • CSR HÍREK
    Adatkezelési tájékoztató
    A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk.RendbenRészletek