Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

Összesen 8 697 alkotás közül választották a legjobbnak az activé FiberShake megjelenését olyan, korábban díjazott világmárkákhoz hasonlóan, mint a Siemens, az Apple, vagy a Bulgari.

„A pörgős hétköznapok során sajnos nagyon kevés idő jut a tápláló reggelire. A FiberShake megalkotásával pont erre kínálunk gyors, egyszerű és mennyei megoldást. Habár pár másodperc alatt elkészíthetjük, évekig tartó gondos fejlesztés áll mögötte. A termékcsomagolás megálmodásakor is ezt a letisztult minőséget tartottuk szem előtt” – mondta az activé megálmodója, Vadász Bálint.

activé_01

„Ha egyetlen szóban kellene összefoglalnom az activé-t, akkor azt mondanám, hogy UX. Egy olyan csomagolás megalkotása volt a célunk, amely az online világ felhasználóbarát megközelítését jeleníti meg egy fizikai terméken. Az egységes arculat megalkotása mellett kiemelt szerepet kaptak a vibráló, élénk színek és a klasszikus ikonográfia” – mondta Melher Dóra, a csomagolás tervezője.