Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A GreenBook 25. alkalommal jelentette meg a Research Industry Trends (GRIT) riportját, melyben a piackutatási trendek mellett közzétette a világ leginnovatívabb kutatóügynökségeinek listáját is. Az első helyet az Ipsos szerezte meg, 2019 első két negyedéve alapján maga mögé utasította a Kantar és a Nielsen ügynökségeket.

Az indoklás szerint az Ipsos főként az új üzleti modellek megvalósításának és innovatív termékek bevezetésének köszönhetően érdemelte ki a megtisztelő címet. A GRIT riport megfogalmazza, hogy a jelenlegi gazdasági környezetben a leginnovatívabb kutatóügynökség szükségszerűen kiemelkedően teljesít a gyorsaság és rugalmasság, valamint az emberi tényezők megfelelő egyensúlyának megtalálásában.

A címet minden évben a kutatási piac legnagyobb ügyfelei szavazzák meg, 75 ország 1000 válaszadójának visszajelzése alapján. A sztenderdizált értékelési rendszerben 292 pontot elérő Ipsos a tavalyi győztes Kantar cégcsoportot előzte meg (287). „Nagyon örülünk ennek az elismerésnek, és ez még csak a kezdet” – nyilatkozott Didier Truchot, az Ipsos elnök vezérigazgatója.

Feitel Balázs, az Ipsos Zrt. ügyvezetője hozzátette: „Az Ipsos Magyarországon az egyik legnagyobb, valamint leghosszabb múlttal rendelkező kutatócég, mely az idei év első felében olyan innovációkkal jelentkezett, mint az employer branding területet támogató EMagnet kutatási és kommunikációs megoldás, vagy a hazai piacon egyedülálló DIY online kutatási alkalmazás, az Instant Research.”