Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Nini Molnar brand életében egy régóta dédelgetett álom valósult meg a Dial B for Bikinis swimwear kollekció megszületésével, amellyel még inkább erősödik a márka lifestyle jellege. Az újrahasznosított, minőségi olasz anyagokból készült kollekció minden egyes darabja több egy egyszerű fürdőruhánál.

ninimolnar_dialb

A márka leggyakrabban az alapító Molnár Nini életéből merít inspirációt. A tervező fiatal kora óta járja a világot – tinédzserként Miamiban élt, Milanóban modellkedett, majd Londonban végzett egyetemet. „A jövőben egy olyan összetett márkává szeretnénk alakulni, aminek darabjaiból könnyedén összeállítható az álom koffer egy izgatottan várt utazásra. Egy különleges útra mindig csak a legjobb darabjainkat visszük magunkkal, hiszen sose tudhatjuk mikor jön el az a bizonyos pillanat!” – mesélte Molnár Nini.

A márka a kezdetektől próbálja célozza a nemzetközi piacot is és tudatosan lépked a környezettudatosság irányába, így nem meglepő, hogy a swimwear kollekció megalkotásánál is nagyon fontos lépés volt az alapanyaok kiválasztása – a kollekció minden darabja újrahasznosított anyagból készül.

ninimolnar_dialb_3

„A tervezésnél első számú szempont volt, hogy olyan darabok szülessenek, amik nem csak fürdőruhaként, de a ruhatár más darabjaival kombinálva akár egy tengerparti bárban vagy egy beach party-n is megállják a helyüket” – mesélte a márka tulajdonosa, aki hozzátette, hogy fő inspirációként az 50-es évek egyik legnagyobb „influencerének”, Grace Kelly-nek a stílusa és korának stílusjegyei szolgáltak, amit vegyítették a mai kor 25-35 éves női fogyasztóinak életstílusával. „Olyan fazonokat hoztunk létre, amik egymással is kombinálhatók és akár több szezonon keresztül is a viselőjük kedvencei lehetnek. A streetwear vonal és a sportosabb stylinggal pedig a millenniumi generáció ízlésvilágára szerettünk volna reflektálni.