Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

NiniMolnar

A Nini Molnar termékeknek és a márka imázsának a fő inspirációs forrása a retro érzésvilág, egyfajta vintage cool irányvonal, amelyben a 60-as, 70-es, 80-as és 90-es évek hangulata keveredik. Az új kampány esetében is a vintage divathoz nyúlt vissza Pálmai Angie, a fotózás művészeti vezetője. Elmondása szerint ez az a stílus, amiben a leginkább azonosulni tudott azzal, amit a márka képvisel: magabiztos, pozitív és szexi attitűd, amiben tükröződik az egészséges és energikus életmód.

„A fotózás hangulata rendkívül felszabadult volt. Sokat dolgoztunk mindannyian, elfáradtunk, mégis feltöltődve fejeztük be a napot. Mindenki elégedett volt és úgy érezzük, valóban sikerült átadni azt, amit elterveztünk és üzenni szeretnénk” – mondta Molnár Nini.

NiniMolnar_ReaMilla_2

A modellek vegyes nemzetiségével pedig a női összetartás és egymás támogatásának fontosságáról üzen a közönségnek a kampány. A tervezővel közösen tökéletes egységet alkotott a három gyönyörű nő.

NiniMolnar_ViktoriaLiu_3

„Női erő. Mindannyian mások vagyunk. Eltérő bőrszínnel, eltérő testalkattal… mégis mind gyönyörűek vagyunk” – elmélkedett Rea Milla, a szomáliai származású modell a fotózás alatt.
(BrandTrend)