Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Az LG Electronics a 2018-as IFA szakkiállításon mutatja be Styler ruhafrissítő készülékeinek legújabb, továbbfejlesztett modelljeit. A Styler ThinQ és a tükröződő üvegajtóval ellátott Styler Mirrored Glass Door egyaránt olyan egyedi funkciókat kínál, melyek tisztábbá és frissebbé teszik a ruhákat, miközben a felhasználók még teljesebb kényelmét szolgálják. A Styler ThinQ hangvezérléssel irányítható, a Styler Mirrored Glass Door dekoratív külseje pedig maximális funkcionalitást rejt.

LG_Styler_ThinQ

Mindkét új Styler készülék megörökölte az eredeti ruhafrissítő berendezés korszerű technológiai megoldásait, így hatékonyan tisztítják és fertőtlenítik a ruhákat – a TrueSteam™ gőztechnológia révén a baktériumok és kórokozók 99,9 százalékát képesek eltávolítani a textíliákból. A berendezés mozgó ruhaakasztója gyengéden rázogatva tünteti el a kisebb gyűrődéseket és űzi el a kellemetlen szagokat, a nadrágsimító funkció pedig olyan élt vasal a nadrágok szárára, mintha a ruha egyenesen a tisztítóból érkezett volna. A Styler gyengéd szárítás (Gentle Dry) funkciója a kényes ruhákat is gyorsan és kíméletesen teszi szárazzá.

Az LG saját mesterségesintelligencia-platformjával, a DeepThinQ-val felszerelt Styler ThinQ-t egyszerű hangparancsokkal irányíthatjuk. A felhasználók ki- és bekapcsolhatják a készüléket, kiválaszthatják és elindíthatják a ruhatisztítási ciklusokat, ellenőrizhetik a berendezés állapotát, de javaslatot kérhetnek a legjobb ruhafrissítési programra is – mindezt egyszerű szóbeli utasításokkal.

LG_Styler_Mirrored_Glass_Door

Büszkék vagyunk arra, hogy vállalatunk úttörő szerepet játszik a ruhaápolási eszközök piacán olyan termékekkel, mint az LG saját fejlesztésű technológiáival ellátott Styler” — mondta Song Dae-hyun, az LG Electronics háztartási elektronikai és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Az LG a továbbiakban is azért dolgozik, hogy a mindig a legújabb funkciókkal és technológiákkal felvértezett berendezésekkel szolgálja a felhasználók kényelmét.”
(BrandTrend)