Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

A Logitech a mai napon jelentette be, hogy tizenhat termékét is elismerték a 2018-as iF DESIGN AWARDS versenyen. Az idei győzelmekkel a 2018-as zsinórban a nyolcadik év, amelyben a német dizájnszervezet, az iF Logitech termékeket ismer el. A termékdizájn kategóriában elért, 13 díj mellett a Logitech kreatív stratégiával és tartalom előállítással foglalkozó csapatát és partnereit a kommunikációdizájn kategóriában ismerték el.

A 2018-ban díjazott termékek listája:

  • Logitech Circle 2
  • Logitech G413 Mechanical Backlit Gaming Keyboard
  • Logitech G433 7.1 Gaming Headset
  • Logitech G POWERPLAY Wireless Charging System
  • Logitech G Pro Mechanical Gaming Keyboard
  • Ultimate Ears BLAST + Ultimate Ears MEGABLAST
  • Ultimate Ears WONDERBOOM
  • Logitech CRAFT Advanced Keyboard
  • Logitech MX Master 2S + Flow
  • Logitech MeetUp
  • Logitech MX Sound
  • Logitech Spotlight Presentation Remote
  • Logitech Rugged Combo

„A dizájn áll minden középpontjában, amit csinálunk” – mondta Alastair Curtis, a Logitech vezető dizájnere. Heidi Arkainstall, a Logitech marketingigazgatója hozzátette: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén először elismerték munkánkat a kommunikációdizájn kategóriában.”

A Logitech kommunikációdizájn kategóriában győztes alkotásai között megtaláljuk:

  • a Logitech G433 “Play Advanced” videót
  • a Logitech G POWERPLAY “Play Without Limits” videót
  • az Ultimate Ears “Ultimate Speak” kampányt és videót

Az iF DESIGN AWARDS a formatervezés szempontjából kiemelkedő termékeket jutalmazza, többek között olyan szempontok alapján, mint a tervezés minősége, a kivitelezés, az anyagválasztás, az innovációs faktor, a funkcionalitás, az ergonómia és az egyetemes megjelenés.
(BrandTrend)