Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

2016. különleges év volt a Jack Daniel’s életében, hiszen a híres Tenneessee-i lepárlóüzem 150. évfordulóját ünnepelték. Ez persze nem csak Amerikát érintette, hanem világszerte számos országot, köztük hazánkat is.

jd_pop_up_bar

Tavaly októberben közel három hónapra nyitotta meg kapuit Budapest szívében a Jack Daniel’s 150 Pop Up Bar, ahol tematikus programokon keresztül ismertették meg a legendás whiskey készítésének folyamatát. A Pop Up Barba betérő vendégek egy valódi virtuális utazás részeseivé válhattak az évforduló alkalmából készült 360 fokos videó és VR szemüveg segítségével, a tematikus programok mellett pedig természetesen Jack Daniel’s whiskey-ket, koktélokat, valamint igazi amerikai ételkülönlegességeket is kóstolhattak.

jd_pop_up_bar_2

Lollipop évente díjazza a kreatív btl-megoldásokat és az ahhoz kapcsolódó kommunikációs kampányokat, tizenegy kategóriában hirdetett idén nyertest. A beérkezett munkákat az ötlet eredetisége és a technológiai, valamint vizuális kivitelezés színvonala alapján bírálta a zsűri. A 2017-es verseny Rendezvény megoldások kategóriájában végül ezüstöt érdemelt a We Are csapata a Jack Daniel’s 150 Pop Up Barral.
(BrandTrend)