Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

Szeptember elején kerül az áruházakba az IKEA új, 2018-as katalógusa, amely az otthon legsokoldalúbb és egyben leginkább kihasznált helyiségét, a nappalit helyezi a figyelem középpontjába. A számos új termék és dizájner együttműködés mellett a lakberendezési márka hétköznapi emberek példáján keresztül szeretne mindenkit álmai valóra váltására ösztönözni.

A jó nappali teret enged a hobbijainknak, ötleteinknek, kreativitásunknak – mindannak, ami mi magunk vagyunk. Ezt a sokféleséget igyekszik bemutatni a svéd lakberendezési vállalat 2018-as katalógusában, és arra bíztat mindenkit, hogy merjük a legtöbbet kihozni az otthonunkból.

A katalógus készítői idén is a mindennapokból vett példák segítségével – tizennégy történeten keresztül – mutatnak be különböző élethelyzeteket és az azokra adható ideális lakberendezési megoldásokat. A 2018-as kiadvány három fő téma köré épül, melyek a személyes életteret, az otthon társadalomra gyakorolt hatásait, emellett az egyedi dizájnt és a termékinnovációkat, valamint a gyártás során alkalmazott újításokat helyezik a középpontba.

A dizájner együttműködéseknek köszönhetően például új külsőt kap az ikonikus kék FRAKTA táska, a BYREDO márkával közös munka nyomán az IKEA saját illattal áll elő, Madonna, Lady Gaga és Beyoncé stylistja álmodta meg a limitált OMEDELBAR kollekciót, valamint a svéd tervezőpáros, Rolf és Mette Hay is a nevét adta egy terméksorozathoz.

Számos új termék kerül be az áruházlánc kínálatába, melyek még kényelmesebbé teszik majd az emberek többségének mindennapjait, hiszen fogyasztói visszajelzések alapján fejlesztették azokat. Bemutatkozik a hordozható VUKU gardrób, ami a mindig mozgásban lévő fiatal generáció igényeire lett tervezve, és új külsővel jelentkezik a román falusi hagyományokat megidéző, kézzel készült STRANDMON fotel is.

Az IKEA kiemelten fontosnak tartja, hogy hozzájáruljon ahhoz, hogy vásárlói még környezettudatosabb életet éljenek. Ezt egyrészt a termékek kialakításával, másrészt pedig a felhasznált alapanyagokkal kívánják elérni, így például az újrahasznosított hulladék is bekerül a felhasznált alapanyagok közé. A KUNGSBACKA konyhafrontok kidobott műanyag palackokból készülnek, és számos, 2018-as egyedi kollekcióhoz is leselejtezett textíliákat használtak a tervezők, továbbá az organikus ételekre is még nagyobb hangsúly kerül.
(BrandTrend)