Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A világ legnagyobb és legismertebb dizájnünnepe, a Milano Design Week ad otthont annak a nagyméretű fényinstallációnak, amely az LG és a japán formatervező, Tokujin Yoshioka közös alkotása. A “TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future” (“A jövő érzékei”) névre keresztelt alkotás az emberiség természethez való viszonyát és az LG emberközpontú dizájnfelfogását kívánja szemléltetni. Az installáció április 4. és 9. között, a milánói Superstudio Piúban látható.

A különleges alkotás egyszerre kínál feltöltődést a látogatók érzékei számára és hozza el a jövőt az LG élvonalbeli technológiáin és Tokujin Yoshioka úttörő kísérleti technikáin keresztül. A kiállítás egyik része a jövő reményének üzenetét adja át az emberek életében hétköznapinak számító tárgyak, az S.F székek segítségével. Ezek azonban nem mindennapi ülőalkalmatosságok, hanem — amint arra a nevük is utal — a science fiction megtestesítői. Összesen tizenhét S.F széket állítottak ki az LG legújabb OLED kijelzőivel együtt. A székek egyszerre statikusak és dinamikusak a kétoldalú panelek fényes felvillanásainak köszönhetően, illetve lehetőséget adnak arra, hogy a látogatók elgondolkodjanak a modern élet szemkápráztató tempóján. A látogatók S.F székekben ülve tapasztalhatják meg a kijelzőtechnológia új generációját.

lg

A kiállítás egy másik érdekessége „A Nap fala” (Wall of the Sun), ami egy 16 méter széles és 5 méter magas, közel 30 000, hagyományos égők helyett önálló OLED-fénymodulból álló építményt jelent. A fal lágyan hullámzik és hívogató fénysugarak felvillantásával szimulálja a tiszta, napos idő kellemes, meleg érzetét. Ez a rendkívüli installáció egy különleges pillanatképe annak, ahogyan az emberközpontú világítás megváltoztatja majd a tereket akár a közeljövőben.

„Ez az együttműködési lehetőség nagyszerű élmény és egyben egy nagy kihívás is volt számomra, hiszen egy olyan művészeti alkotást kellett létrehoznom, melyre még sosem volt példa” — mondta Tokujin Yoshioka. „Azt hiszem, hogy ezzel a nagyméretű fényinstallációval és az LG modern technológiájával az emberek olyan, az érzékeikre jobban ható élményt kapnak, amelynek segítségével újra felfedezhetik kapcsolatukat a természet világával.”

lg2

„Elképesztő élmény volt együtt dolgozni Tokujin Yoshiokával és szemtanúja lenni annak, milyen művészi módon illesztette ötleteibe az LG technológiáját” — mondta Noh Chang-ho, az LG Electronics dizájnért felelős vállalati vezetője. „Az LG dizájnfelfogása az, hogy ki kell tolni az innováció határait, miközben folyamatosan igazodni kell az egyéni igényekhez. A kiállításban való együttműködés egy különleges lehetőség volt arra, hogy egy teljesen új megközelítésből láthassuk az LG életet jobbá tevő innovációs tevékenységét.”
(BrandTrend)