Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Samsung Electronics Smart UX Centere elnyerte az Outstanding Achievement in Innovation kitüntetést a Buyers Laboratory (BLI) 2016-os nyári díjátadóján.

A Smart UX Center a nyomtató iparág első Android alapú rendszere, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy szabadon tárolják, másolják, nyomtassák és megosszák a különböző formátumú dokumentumaikat a nyomtatójuk, a számítógépük és a mobiltelefonjuk használatával.

A BLI, a dokumentumkezelő eszközök és szoftverek vezető, független értékelője magas minősítéssel ismerte el a Samsung Smart UX Centerét, kiemelve azon egyedi és innovatív tulajdonságait, amelyek testre szabják és kiterjesztik a nyomtatófunkciókat, hogy azok maradéktalanul kielégítsék az ügyfelek igényeit.

Samsung_Printer_UX_BLI_dij_1

„A Smart UX Center az androidos tabletek felhasználói felületét a jelenleg elérhető app store-ok előnyeivel ötvözi a végfelhasználók, a viszonteladók és a rendszergazdák számára egyaránt. Mindezzel a Samsung tovább erősíti vezető pozícióját, hiszen a jövőben egyre több multifunkciós nyomtatógyártó követi majd ezt az applikációkra épülő tendenciát” – mondta el Jamie Bsales, a BLI irodai munkafolyamatokhoz kapcsolódó megoldások elemzési részlegének igazgatója.

„Az ügyfeleink számára többé nem jelenthet gondot a saját termelékenységük növelése, a napi munkafolyamataik egyszerűsítése és a multifunkciós nyomtatóik funkcióinak a maximális kihasználása. Jelenleg még csak a felszínét kapargatjuk az ebben a platformban rejlő lehetőségeknek” – tette hozzá Bsales.

„A Samsung UX Center a nyomtatási feladatok digitalizációjával egy akadály nélküli nyomtatási környezetet teremtett, így 2014-es megjelenése óta világszerte számos iroda munkafolyamataiban hozott változást” – mondta el David SW Song, a Samsung Electronics nyomtatási megoldások üzletágának alelnöke. – Az irodai innováció terén piacvezető vállalatként a Samsung továbbra is csúcstechnológiás, felhasználóbarát nyomtatókat és szolgáltatásokat fejleszt.”
(BrandTrend)