Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A budapesti Aréna Pláza, Árkád és Mammut bevásárlóközpontokban lévő üzleteivel kezdve a Telenor országszerte számos üzletét megújítja az idén. A modernizált bemutatótermekben az ügyfelek személyesen próbálhatják ki azokat az eszközöket és szolgáltatásokat, amelyekre a digitális világban szükségük van, legyen szó az élmények megosztásáról, szórakozásról, vagy a mindennapok hatékonyságának növeléséről. A személyzet segítségével minden érdeklődő megismerheti a legújabb digitális szolgáltatásokat, és kipróbálhatja a legjobb okos eszközöket, beleértve az okosotthonokba szánt és a dolgok internetét (Internet of Things) használó megoldásokat is. Az új üzletekben okosórák és más okos kiegészítők, de csúcskategóriás fejhallgatók és hangszórók is megvásárolhatók.

digitalis telenor uzlet2

„Ügyfeleink egyre inkább az elektronikus ügyfélszolgálati csatornákat részesítik előnyben: webáruházunkban vásárolnak készüléket, a MyTelenor alkalmazásban rendelnek új szolgáltatásokat, és a Telenor Wallet szolgáltatásban fizetik be számlájukat. Ennek tükrében az üzletek szerepe és funkciója is megváltozik. Új üzleteinkben elsősorban arra szeretnénk lehetőséget biztosítani ügyfeleinknek, hogy személyesen kipróbálják a legújabb digitális szolgáltatásokat és eszközöket, mielőtt megvásárolják azokat. Új üzletkoncepciónk teljesen egyedülálló nemcsak Magyarországon, de nemzetközi szinten is: teljes mértékben a modern ügyfél igényeire és elvárásaira épít, és így a digitális korban is kiállja majd az idő próbáját” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.

digitalis telenor uzlet3

A tökéletes felhasználói élmény érdekében az új boltok minden apró részletét gondosan kidolgozta a Telenor, még azt is, hogy milyen illat legyen az üzletekben, vagy az eladók milyen ruhát viseljenek. A kollégák új munkaruháit a neves hazai divatház, a Je Suis Belle tervezte.

Az új üzleteket felkereső ügyfeleknek arra is lehetőségük van, hogy az ügyintézőkhöz való bejelentkezéskor megadják mobilszámukat. Ezt követően a rendszertől SMS-értesítést kapnak, ha hamarosan sorra kerülnek. Így kedvük szerint nézelődhetnek az üzletünkben, vagy vásárolhatnak a közeli boltokban.

Gyökeresen megváltozott a készülékek bemutatása is: az okostelefonok és táblagépek nem vételáruk szerint vannak elrendezve a falon, hanem különböző tematikák mentén a pultokon. Elfelejtjük az árcímkéket is, mostantól a vásárlók szinte minden készülék saját képernyőjéről olvashatják le az árat és az eszköz legfontosabb műszaki paramétereit.

digitalis telenor uzlet4

Az új koncepció része, hogy a vásárlók a termékeket és szolgáltatásokat négy, a digitális élet legfontosabb területét lefedő tematika köré csoportosítva találhatják meg.

A „Szórakozás” pultnál az ügyfelek megismerhetik a Telenor online videoszolgáltatását, a MyTV-t, valamint a korlátlan zenehallgatást biztosító Deezert, és kipróbálhatják a Samsung Gear S2 okosórát, valamint a Gear VR virtuális sisakot egy irányítóval.

A „Hatékonyság” pultnál az alkalmazásoké a főszerep: a MyTelenor, Telenor Wallet és My Contacts alkalmazásokkal az ügyfelek szolgáltatásokat rendelhetnek meg, okostelefonjukkal fizethetnek, illetve telefonszámaikat tudhatják biztonságban. A pultra kihelyezett táblagépeken az érdeklődők a Telenor összes szolgáltatását megismerhetik és hasznos applikációkat is felfedezhetnek. A pultnál elhelyezett tableten valamennyi Telenor szolgáltatásról található bemutató videó, illetve a témához kapcsolódó, további hasznos appokról is találnak részletes információt az ügyfelek.

A „Élménymegosztás” magában foglal mindent, ami a kapcsolatteremtéshez tartozik, így a legújabb készülékeket: az LG G5 okostelefont, VR-szemüveget és 360 fokos képet rögzítő kamerát is kipróbálhatnak az érdeklődők, továbbá különböző közösségimédia-alkalmazásokat is megtalálhatnak ebben a szekcióban.

A „Sport és egészség” pultnál pedig a sportolás hasznos kiegészítői, az okosórák, okosmérleg közül választhatják ki az ügyfelek a számukra legmegfelelőbb terméket, és olyan alkalmazásokat is felfedezhetnek, amelyekkel hatékonyabbá tehetik edzéseiket.

A tematikus pultoknál elérhető eszközök és szolgáltatások kínálata fontos eseményekhez kapcsolódóan időről időre változni fog, így az üzletbe betérők sosem fognak unatkozni várakozás közben, mindig lesz mit kipróbálniuk.

Az első ilyen téma apropóját a közelgő labdarúgó Európa-bajnokság adja. A megújult üzletekben a Telenor Szurkolók alkalmazással az ügyfelek a magyar válogatottnak is drukkolhatnak. A pultokon lévő táblagépeken elindítható alkalmazással az érdeklődők digitális szurkolói díszbe „öltözhetnek” és az elkészült fotót vagy videót e-mailben elküldhetik maguknak, majd megoszthatják a közösségi médiában.

Az alkalmazást jelenleg kizárólag a Telenor megújult üzleteiben lehet kipróbálni, de az Európa-bajnokság indulásakor iOS és Android okostelefonokra is ingyenesen letölthető lesz.
(BrandTrend)