Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Mercedes-AMG az új C 43 4MATIC Coupé modellel bővítette a C-osztály kínálatát. A márkára jellemző rendkívül dinamikus vezetési élmény biztosítása érdekében az affalterbachi fejlesztőcsapat egy izgalmas technológiai csomagot állított össze: a 367 lóerős, 3-literes V6-os biturbo motort az új, agilisan kapcsoló 9G-TRONIC automataváltóval kombinálták. Az AMG Performance 4MATIC összkerékhajtás és az áthangolt futómű optimális alapot biztosít a lenyűgöző menetdinamikához.

Mercedes-AMG C 43 Coupé, (A 205), 2016

A C 43 4MATIC Coupé nem csupán egy új tagnak számít a C-osztály családjában, hanem az idei évben egy teljes sor 43-as modell piacra kerülését vezeti fel, melyek magukban hordozzák az AMG géneket, akárcsak a GT sportkupé vagy a 63-as modellek. A 3-literes V6-os biturbo motor 367 lóerőt képes leadni, maximális forgatónyomatéka pedig 520 Nm. A 0-100 km/h-s sprintet így a C 43 4MATIC Coupé mindössze 4,7 másodperc alatt képes teljesíteni, végsebességét pedig az elektronika korlátozza le 250 km/h-nál. A vezetési élményt tovább fokozza az áttervezett első futómű és a nagyon pontos kormánymű is.

A Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé technikai fénypontjai

  • 3-literes V6-os biturbo motor átdolgozott motorvezérléssel, magasabb töltőnyomással és lényegesen jobb dinamikával
  • 9G-TRONIC automataváltó a visszaváltások során gázfröccs-funkcióval és „Sport Plus“ módban különösen rövid reakcióidőkkel
  • AMG Performance 4MATIC összkerékhajtás hátsókerék-orientált, 31-69 százalékos nyomatékelosztással (első tengely-hátsó tengely között)
  • AMG RIDE CONTROL sportfutómű adaptív, 3 fokozatban gombnyomásra állítható csillapítással a Mercedes-AMG C 63 modellekből
  • AMG DYNAMIC SELECT kapcsoló a dinamikus, személyre szabott vezetési élményhez öt menetprogrammal és AMG-specifikus hangolással
  • Háromlépcsős ESP® menetstabilizáló rendszer
  • Átdolgozott első futómű – a lengőkarok elasztokinematikai hangolása a Mercedes-AMG C 63 modellektől származik
  • Átdolgozott, még magasabb szintű menetdinamikát biztosító hátsó futómű
  • Nagyméretű fékrendszer belső hűtésű, elöl perforált kompozit tárcsákkal (elöl 360, hátul 320 mm-es átmérővel)
  • Egyedi AMG első és hátsó szoknyák, valamint speciális kipufogóvég-kiképzések
  • Egyedi, gyémánt hatású hűtőrács magasfényű fekete lamellákkal
  • 18 colos, ötküllős, magasfényű fekete AMG könnyűfém keréktárcsák
  • AMG műszercsoport kockás zászló mintázatú hátlapokkal, 280 km/h-ig kalibrált sebességmérővel és AMG főmenüvel
  • Többfunkciós, alul lecsapott karimájú bőr sportkormány vörös színű kontrasztvarrással
  • Fekete ARTICO műbőr / DINAMICA mikroszálas kárpitozás sportos mintázattal és vörös kontrasztvarrásokkal

(BrandTrend)