Kategória: Dizájn és innováció.

Az amerikai színész, Michael Madsen nevével fémjelzett új kollekció – a tervező eddigi munkáihoz hasonlóan – a tipikus “rossz fiúknak” készült, akik mernek különbözni, lazák és bevállalósak.

herczeg

A két provokátor az első pillanattól azonosult az általa tervezett öltözékekkel, így rövidesen barátságot kötöttek és terveztek egy kollekciót, amely a Herczeg Empire by Michael Madsen nevet kapta.

“Az új brand egy sokkal szélesebb közönséghez szól, gyakorlatilag azt szeretném, ha minden vagy a legtöbb FÉRFI Magyarországon (és idővel az egész világon) Herczeg Empire ruhákban járna-kelne.” – mondja Herczeg Zoltán, majd hozzáteszi, hogy “ez a kollekció szándékosan sokkal populárisabb, hétköznapibb, kissé letisztultabb és lényegesen könnyebben fogyasztható lett. Azt hiszem, sikerült eltalálnom egy olyan vonalat, amit szeretettel és büszkén viselhet az utca embere is, és én se hoztam túl nagy kompromisszumot az eddigi művészetemmel szemben, magam is örömmel hordom ezeket a némileg visszafogottabb ruhákat, és még jobban is érzem magam bennük. Ilyen sokat változtam odakint.”

herczeg2

A kollekció csak magyar gyártóktól vásárolt anyagokból, kellékekből készül, és magyar vállalkozásokkal kerül legyártásra. “A fazonok és formák követik a trendet, kissé meg is előzik azt, mégis klasszikusnak mondhatóak, nem hiszem, hogy néhány évvel később ezek a darabok kimennének a divatból és azt se gondolom, hogy ugyanezek a cuccok mondjuk öt évvel ezelőtt ne lettek volna menők.”

A márka életében mérföldkőnek számít, hogy már az amerikai Merlose Place egyik üzletében, a Flasher Shop-ban is kaphatóak a kreációk.
(BrandTrend)