Kategória: Dizájn és innováció.

Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft., a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég. Az új arculati elemeket a Tigris csíkjai ihlették, ami nem meglepő a vonalkód-technológiával foglalkozó vállalat esetében. A módosítás azonban nemcsak az arculatra érvényes, a cégnek az új igényekhez is idomulnia kellett: az ipari, raktározási és logisztikai piacokon alapos változások mentek végbe, miközben új területeken is felfutott a termékek és megoldások iránti igény.

“Az arculatváltás új korszakot is jelez, a változó piaci igényekhez élvonalbeli megoldásokra van szükség” – mondta Melis Zoltán ügyvezető igazgató. – A gyártás és raktározás terén egyre inkább teret hódítanak a mobil megoldások, mint például a hangvezérelt irányítás. Eközben pedig az azonosító rendszerek betörtek új piacokra is, mint például a kórházak, fesztiválok, vagy akár a hulladékgazdálkodás. Mindez egészen másfajta kihívást jelent a kínálati piac szereplőinek, a mi szektorunkban nem üres frázis az innováció fontossága” – tette hozzá az ügyvezető.

A termékazonosítás és termékkövetés terén ma már a mobilitás, a biztonság az új kulcsszavak. Az ügyfelek kevésbé vevők a hardverekre önmagukban, inkább komplett, integrált szolgáltatást szeretnének a pénzükért. Személyre szabott szoftvert, rendelkezésre állást, saját fejlesztést is igényelnek a legújabb eszközök mellé. Ezt az egységes szolgáltatást kevés cég tudja magas színvonalon nyújtani a piacon. Az arculatváltás mögött meghúzódó gondolatiság tehát valójában az a folyamatos fejlődés, amely révén mindig a legújabb technikát és a hozzávaló integrált megoldásokat tudják szállítani.

“A modern, komplett alkalmazás integrációs megoldások már régen többet jelentenek a vonalkód alapú azonosításnál, de a legtöbben azért még mindig a csíkokra asszociálnak. Így nem véletlen, hogy Tigrist formáz az új logónk, és a csíkok adják az egész arculat alapját” – mondta Nagymányoki Cintia, a vállalat kommunikációs vezetője. – Az új arculati elemek egységesek a nemzetközi csoport minden vállalatánál. Az ügyfelek, a meglévő és leendő partnerek az új arculati elemekkel a kiadványokon, honlapon már most is találkozhatnak, a szeptember 17-i BCS nyílt napon pedig személyesen is megismerhetik, megtekinthetik azokat.”
(BrandTrend)