Kategória: Dizájn és innováció.

A HORANYI márka ruhái és kiegészítői olyan nők számára készültek, akik a hagyományos női szerepek mellett keresik az önmegvalósítás lehetőségét az életben. Határozottak, ugyanakkor finomak és gyengédek is tudnak lenni, és szeretnék felfedezni, megélni istennői lényüket. A tavaszi-nyári kollekció neve Night of Nut, vagyis az egyiptomi Nut éjszakája: „Nut az ég istennője, aki minden este lenyeli a napot, majd reggel újjászüli.”

Night of Nut 1k _ Janos Visnyovszky

A márka logóját és arculatát Álmos Gergely építész, a mius zeneszerzője tervezte. A kollekcióhoz készült editorial, amely Janos Visnyovszky fotós- és videóklip rendezővel való együttműködésből született, bemutatja az istennő estéjét, amelyet egyedül tölt el, szabadon válogatva ruhái között, ékszereit próbálgatva, jókedvűen, pillanatokra átadva magát a drámai díva szerepének. Ez egy játék, melyben ő maga a főszereplő, ez adja a szabadságát és női öntudatát. Ez teszi őt vonzóvá és különlegessé, mert ha elkészült, az utcára lépve természetes bája rabul ejti a világot. Éjszaka lenyeli a napot, és szépségén keresztül fényével megvilágítja, reggel pedig újjászületve ismét megszínesíti a szürke hétköznapokat.

Night of Nut 2k _ Janos Visnyovszky

A Night of Nut kisszériás kollekció kényelmes, nyáron viselhető anyagokból készült, mint a selyem, a pamut jersey, pamutvászon, farmer. A ruhadarabok minden méretben utánrendelhetők.  A kollekcióhoz azt kiegészítő nyakláncok is készültek, amelyek alapja egy geometrikus medál, a közepén a ruhák anyagával minimalista stílusban. A nyakláncokat könnyű viselni, és akár a ruhák, remekül kombinálhatók egymással.

Night of Nut 3k _ Janos Visnyovszky

”Régi tervem valósult meg azzal, hogy elindíthattam a márkámat. Ezt a kollekciót több mint egy évvel ezelőtt álmodtam meg, és most végre megvalósult. Nagyon boldog vagyok, és bízom benne, hogy azok a nők, akiknek készült, viselni fogják majd” – mondta Horányi Júlia, a HORANYI márka tervezője.
(BrandTrend)