Kategória: Dizájn és innováció.

„A 40 fős szakértő zsűri a lehető legalaposabban vizsgálta meg és értékelte a beérkezett pályázatokat. Saját hátterüknek megfelelően bírálták az 53 különböző ország által a nevezett darabok kulturális vonatkozásait is. Csak a legjobb termékek nyerhették el a zsűri kitüntetését” – nyilatkozta Prof. Dr. Peter Zec, a Red Dot alapítója és ügyvezető igazgatója. „Ez jó látszik a Red Dot díjat nyerő pályázatok százalékos arányában is, ami alacsonyabb, mint más nemzetközi dizájnversenyek esetében. Ez egyben azt is jelenti, hogy a győztesek nagyon büszkék lehetnek a teljesítményükre. Pályázataik kiemelkednek a többi közül, és a szakértő zsűri kritikus szeme is különlegesnek ítélte őket. Ez a siker érezhető lesz a Red Dot Gálán is, ahol a díjazottak a nemzetközi közönség is elismeréseit is bezsebelhetik majd”.

Druck

A Helly Hansen minden extrával ellátott Spectrum téli spotkabátját azért találta a Red Dot bizottság érdemesnek a díjra, mert bármilyen hóviszony mellett, a pályán vagy azon kívül, garantálja a magas teljesítményt. A kabátban megtalálható a díjnyertes H2Flow™ hőmérséklet szabályozó technológia, amiben lézerrel kivágott szellőzőnyílások gondoskodnak a folyamatos légáramlásról. A Spectrum két irányba dinamikusan nyúló Helly Tech® Professional szövetből készült, ami különlegesen kényelmessé teszi a mozgást, míg PrimaLoft® Black bélés melegen tartja viselőjét.

RedDotAward

„Az innováció a legfontosabb a Red Dot zsűri számára.” – mondta Erik Burbank a Helly Hansen globális marketing igazgatóhelyettese.“ A Helly Hansen exkluzív H2Flow™ technológiája kiemelkedik a versenytársak termékei közül, mert könnyű és egyszerre képes melegen és hűvösen tartani a sportok szerelmeseit, kihasználva azt, hogy a negatív és a pozitív terek váltakozása csapdába ejti a hőt, így a kiváló szigetelés szinte egyáltalán nem ad plusz súlyt a kabáthoz. A H2Flow technológiával a síelők mechanikus cipzárak segítségével képesek szabályozni a testhőmérsékletüket, annak megfelelően, hogy milyen az időjárás, és mennyire intenzív mozgást végeznek.”
(BrandTrend)