Kategória: Dizájn és innováció.

Az elismerés egyaránt méltatja a Noé Duchaufour-Lawarance tervei alapján készült váró igényes felépítését és az innovatív dizájnját. A tágas terek kis szigetekre osztása (relaxációs rész, étkező, multimédiás terület stb.), illetve a parkok és az élő növények ihlette dekoráció volt az, ami különösen elnyerte a zsűri tetszését.

„Nagyon büszkék vagyunk erre a díjra, amely az első visszajelzés a prémium piaci szegmenset célzó stratégiánkra. Ezzel a fejlesztési projekttel, amely előkelő helyet biztosít a dizájnnak és az alkotásnak, célunk, hogy a vevőinknek a lehető legmagasabb minőségű termékeket és szolgáltatásokat biztosítsuk.” – nyilatkozta Bruno Matheu, az Air France LH Passenger Activity részlegének igazgatója.

A Charles de Gaulle repülőtér M csarnokában található business váró, melyben a hosszútávú járatok utazóit szolgálják ki, a legnagyobb az Air France hálózatában. A több mint 3000 négyzetméteren elterülő váró minőségi időtöltést biztosít gépindulás előtt és az átszállásnál is. Magas minőségű, bőséges meleg étel kínálat is várja az utasokat, és akárcsak a többi Air France váróban, itt is kaphatók hideg falatok és italok is. Wi-fi hozzáférés, érintőképernyős eszközök és önkiszolgáló számítógépek teszik lehetővé, hogy a várakozók nyugodtan dolgozhassanak, a Clarins szépségápolási szalonok pedig azokat várják, akik beszállás előtt egy igényes relaxációra vágynak.

Az 1953-ban létrehozott Janus minősítéssel a legjobb dizájnokat ismerik el különböző tevékenységi területeken, úgy, mint ipar, kereskedelem, egészségügy, életmód szolgáltatás, divat és innováció.
(BrandTrend)