A SEAT embléma egy kemény átló, valamint lágy és egyszerűen finom vonalak harmóniája.
Két feszes tört forma szenvedélyes egymásnak simulása. Meleg fények, kemény árnyékok, dinamikus perspektívák. Életstílus, színek, élvezet, emberi találkozások, szenvedély és öröm.
Ez jellemzi az Avenida Diagonal-t, ahol a mindennapokban elevenedik meg a spanyol életstílus. A legendás sugárút egyszerre bővelkedik a modern katalán építészet innovatív, letisztult vonalú alkotásaival, és klasszikus, elegáns épületek sorával.
Ez az érzetvilág – a racionalitás és emocionalitás izgalmas együttese, az elkötelezettség a precíz technológia, innováció iránt – a SEAT márka minden típusán érezhető.
A SEAT hosszú utat járt be 1950-től napjainkig. Ahogyan a világ egyre komplexebb lett, a SEAT logó úgy vált egyre letisztultabbá. Az üzenetek befogadására egyre kevesebb időt engedünk magunknak. Amit egyszerűen is ki lehet fejezni, azt minek bonyolultan.
1953
2013
Fiat-tól a Volkswagen AG-ig
A SEAT név maga a Sociedad Espanola de Autómóviles de Turismo (Spanyol Személyautó Vállalat) rövidítése. A vállalat 7% FIAT részesedéssel 1950-ben alapult. Az első Seat, egy 1400-as modell 1953-ban gördült ki a gyárból Spanyolországban. Az autó ekkor még a kor ábrázolási kultúrájának megfelelő díszes SEAT emblémát viselte. Ezzel az emblémával és típussal elkezdődött egy történet, mely a mai napig a dizájn, szenvedély és a minőség fejlődésének története.
Az eredeti emblémát további emblémák váltották le.
1962, 1968
Ez a megújult logó a FIAT márka megjelenését tükrözi. 1970
1980-ban a FIAT úgy dönt, hogy megválik a SEAT-tól. 1982-ban együttműködésről szóló szerződést írt alá a SEAT S.A a Volkswagen AG-val, ekkor állt új irányba a márka és az arculat is ennek megfelelően változott.
Ekkor jelent meg először az ’S’-szimbólum, a szó szerint emblematikus átló.
1999 – ben A Genfi Motorshow-n a SEAT bemutatta kék-fehér márka identifikációt felváltó a piros-szürke corporate designt.
Itt mutatkozott be a SEAT Formula tanulmányautó és a Toledo Cupra V6 prototípusa is.
Az új SEAT embléma
A Magyarországon idén tavasszal bevezetett új SEAT Leon már a SEAT új emblémáját viseli. Az új megjelenésű emblémában összhangban él az emocionalitás és a racionalitás, a meleg, szenvedélyes, dinamikus piros a SEAT chrom jelével.
A SEAT modellekben kimagasló technológiai kompetenciával, innovációval testesül meg a spanyol temperamentum.
Alejandro Mesonero-Romanos, Design-Chef 100 fős tervező csapattal fejlesztette az új SEAT Leon formavilágát.
Az „Enjoyneering” megfogalmazással a Volkswagen AG konkrét célkitűzésekkel, fejlesztésekkel az innováció, hatékony gazdaságosság, dizájn, és technológia területen is tovább erősíti a SEAT márkát.
(BrandTrend)