Az oltási kedv javuló tendenciát mutat ugyan hazánkban, de még közel sem 100%-os. A KSH legfrissebb adatai szerint a magyarok közel 58%-a kapta már meg az első oltást vagy tervezi annak beadatását. A Worldcom PR Group ingyenesen elérhető kreatív anyagokat készített a COVID-19 leküzdése érdekében. A belső kommunikációban kiválóan használható képeket, videót a hálózat magyar ügynökségétől, a Próbakőtől is elkérhetik a cégek, szervezetek.
Olvass tovább
A megfelelően képzett munkaerő a gazdasági helyreállás záloga
Képes hír és Piac.
Próbakő Kommunikáció, Worldcom Confidence Index, és Worldcom PR Group.
Képes hír.
Próbakő Kommunikáció, Worldcom Confidence Index, és Worldcom PR Group.
Képes hír.
A pandémiás helyzet megköveteli, hogy kiderüljön, melyik területről mit gondolnak az üzleti élet vezetői.
Olvass tovább
Új ügyfél a Próbakőnél
A Lucart két éve lépett a magyar piacra, idén ősszel avatta fel új üzemét Nyergesújfalun.
Olvass tovább
Új online eszközt vezettek be
Az ügyfelek eredményes kommunikációját segíti.
Olvass tovább