A kommunikációs vezetők felemelkedése

Kategória: Kutatás.

Az elmúlt 12 hónap gazdasági bizonytalansága magával hozta a vállalati kommunikációs vezetők szerepének felértékelődését. A kommunikációs vezetők felemelkedése című évente elvégzett kutatás alapján - melyet a Weber Shandwick nemzetközi pr ügynökség a Spencer Stuarttal, a világ egyik vezető HR tanácsadó vállalatával és a KRC Research-csel közösen készít el - a globális kommunikációs vezetők¹ (CCO-k) 58 százaléka jelent közvetlenül a vállalat vezérigazgatójának, szemben a múlt évben mért 48 százalékkal.
Olvass tovább

A The Holmes Report a Weber Shandwicket választotta Az év globális PR-ügynökségévé

Kategória: Aktuális.

A PR szakma vezető lapja, a The Holmes Report a Weber Shandwicket választotta Az év globális PR-ügynökségévé. A díjat május 12-én adják át New York-ban, az idei amerikai SABRE díjátadón. A The Holmes Report így indokolta döntését: "A Weber Shandwick nem csupán a világ legnagyobb PR-brandje, de egyben a legerősebb is. Talán ez az egyetlen olyan cég, amely mind méretét, mind szakmaiságát tekintve a legnagyobb három közé sorolható minden működési régiójában."
Olvass tovább

Karvalics Attila a MOL-tól a Weber Shandwick-be igazolt

Kategória: Aktuális.

Karrier A Weber Shandwick közép-kelet-európai ügyvezetőjének helyetteseként folytatja pályafutását Karvalics Attila, aki a MOL-csoport Stratégiai Kommunikációs és Társasági Marketing Igazgatói székét cseréli fel új pozíciójára.  A PR-cégnél kommunikációs stratégiák alkotása, digitális média megoldások kidolgozása, illetve CSR projektek szakmai felügyelete mellett az ügyfélkapcsolati tevékenység erősítése és üzletfejlesztési teendők várnak majd rá.
Olvass tovább

BMW Team Hungary with EfficientDynamics

Kategória: Aktuális.

BMW Team Hungary with EfficientDynamics névvel csapatot indít a BMW Magyarország a híres nürburgringi 24 órás autóversenyen és a 24H Series hosszútávú versenysorozat magyarországi futamán. A BMW 120d versenyautóval induló csapat tagjai: Palik László, Vida János, Walter Csaba és Wéber Gábor autóversenyzők. A magyar csapat és a versenyautót április 29-én mutatta be a BMW csoport magyarországi leányvállalata a Hungaroringen tartott sajtótájékoztató keretében.
Olvass tovább

Social branding

Kategória: Aktuális.

A Weber Shandwick PR-cég és a KRC kutatócég közös felmérése során 11 ország 950 vállalatvezetőjét kérdezték meg a CSR és a vállalati hírnév összefüggéseiről. A válaszadók többsége azon a véleményen volt, hogy a társadalmi felelősségvállalás jelentős mértékben hozzájárul egy cég hírnevéhez. 
Olvass tovább