Az Interclean négy kategóriában díjazta a leginnovatívabb egészségügyi és higiéniai fejlesztéseket.
Olvass tovább
Interaktív plakátkampány az Accenture-től
A telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái.
Olvass tovább
Átfogó képet ad a SMART 2017
A magyar innovációk bemutatkozása mellett nagy multicégek vezető szakemberei is részt vesznek.
Olvass tovább
Önkifejezést és előadói technikát fejlesztenek
A Speak Academy 16 „diákja” virtuális nagyközönség előtt dolgozta ki prezentációs technikáját.
Olvass tovább
A márkák számítanak a VR-megoldásokra
A technológia révén 2020-ra a felhasználók már maguk intézhetik vásárlással kapcsolatos ügyeiket.
Olvass tovább
A VR-t népszerűsíti a Merlin
Célja, hogy megismertesse a marketing döntéshozókkal a 3D filmekben rejlő perspektívákat.
Olvass tovább
Jól bizonyítottak a VR-sisakok
A diákok többsége szeretne virtuális valóságban tanulni.
Olvass tovább
Kiterjesztett valóság a reklámokban
Adamsky Budapest, ar, Google Glass, microsoft, Pokemon GO, Snapchat, és VR.
Képes hír.
A valóság-szimuláció hosszú utat tett meg a kutatóközpontoktól a szórakoztatóiparig.
Olvass tovább
A jövő technológiája nem elérhetetlen
Kipróbálható a Telekom Allee-beli üzletében a virtuális valóság.
Olvass tovább
Virtuális valóságba fektet a Merlin
360 fokos 3D térhatású videók és animációk készítésével lépett piacra a Virtu360 Kft.
Olvass tovább