Ahogy az elmúlt években, úgy 2020-ban is növekvő tendenciát mutat a Vodafone Magyarország lakossági ügyfeleinek adatigénye. Az eredmény nem meglepő, hiszen tavaly a távoli munkavégzés és otthoni tanulás miatt a telekommunikációs infrastruktúrának minden korábbinál fontosabb szerep jutott. December második hetében interneteztek a legtöbbet az ügyfelek, amikor a korábbi év legforgalmasabb heténél 63%-kal több adatot használtak. Az adatfogyasztás mellett a hanghívások és SMS-ek gyakoriságát, népszerűségét is megvizsgálta a Vodafone 2020-ra vonatkozóan.
Olvass tovább
A legszerethetőbb munkahelyek között a Vodafone Magyarország
Ismét a TOP 35 legszerethetőbb hazai nagyvállalat egyikének választották a Vodafone-t. A DreamJo.bs.hu karrierportál minden évben meghirdeti a Szerethető Munkahelyek Díjat, amelyet a portál álláskeresői, valamint egy szakmai zsűri szavazatai alapján ítélnek oda nagyvállalati, kkv, valamint erdélyi cég kategóriákban. A Vodafone Magyarország idén harmadik alkalommal szerepel a díjazottak között, a közönségszavazáson pedig a harmadik legnépszerűbb munkahelynek választották a portál álláskeresői.
Olvass tovább
Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
Coca-Cola Company Magyarország, mmsz, Unilever Magyarország, és Vodafone Magyarország.
Rövidhír.
A Coca-Cola Company Magyarország, az Unilever Magyarország és a Vodafone Magyarország kiáltványt tett közé az átfogó magyar digitális hatékonyságmérés fontossága kapcsán. A Magyar Marketing Szövetség támogatja az életre hívott kezdeményezést, amely az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését célozza. A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével.
Olvass tovább
Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve
A „Mobil” szó törlésével 2019. október 1-től a vállalat új neve hivatalosan...
Olvass tovább
Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra
Logiscool Digitális Tudásért Alapítvány, Nagy Digitális Kalandra, és Vodafone Magyarország.
Hír.
Az elmúlt két évben több mint 5200 gyermek vett részt a megmérettetésen.
Olvass tovább
A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne.
Olvass tovább
Hol a digitális valóság határa?
Hogyan lehet jól használni a közösségi médiát, miként nyerhető üzleti előny a digitális világból?
Olvass tovább
Közös cél a digitális gazdaság biztonságos fejlődése
A digitális gazdaság fejlettsége nagymértékben hozzájárul Magyarország versenyképességéhez.
Olvass tovább