Somlyai Dóra a MOL-csoport kommunikációs igazgatója

Kategória: Aktuális.

Karrier A Társasági Kommunikáció újonnan kinevezett igazgatója 2010. január 1-jétől Somlyai Dóra, aki 2007 óta vezeti a magyarországi kommunikációt. Új feladatkörében ő irányítja majd a folyamatosan növekvő vállalatcsoport teljes kommunikációs tevékenységét, lefedve többek között a PR, a marketing kommunikáció, a márkafejlesztés, a belső kommunikáció és a rendezvényszervezés területeit.
Olvass tovább

CEEMS 2009 – A Válság Szülte Új Marketing Szabályok

Kategória: Aktuális.

Idén immáron harmadszor rendezi meg  Stamford Global nemzetközi üzleti események szervezője a CEEMS 2009 angol nyelvű konferencia sorozatot, amely a közép és kelet európai régió Marketing vezetőit hozza egy tető alá. A rendezvény idei témaja az "The Downturn's New Rule for Marketers" azaz a "A Válság Szülte Új Marketing Szabályok".
Olvass tovább

TNT: „sure we can”

Kategória: Aktuális.

Új szlogennel jelentkezik az expressz-szállító. A „sure we can” szlogent a TNT az egész világon angolul használja majd, ezzel is kifejezve a vállalat és az üzletág globális jellegét. Az új szlogen és dizájn hamarosan megjelenik a TNT mintegy 47 repülőből és több mint 26 ezer közúti járműből álló flottájának járművein is.
Olvass tovább

Összefogtak a nagy élelmiszeripari cégek

Kategória: Aktuális.

Social Branding Új, önkéntes élelmiszerjelölési rendszert vezet be nyolc nagy cég Magyarországon. A Coca-Cola, a Danone, a Kraft Foods, a Kellogg's,  a Mars, a Nestlé, a Pepsico és az Unilever közös kezdeményezésének lényege, hogy a jelenleginél teljesebb és egységesebb jelölések segítségével a fogyasztók számára jobban értelmezhetőek lesznek egyes termékek legfontosabb összetevői. Az ún. Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) jelölések segítenek a tudatosabb termékválasztásban.
Olvass tovább