Ügyfélélmény-érettség Magyarországon.
Olvass tovább
Az új varázsszó: CCXP
Az ügyfélélménnyel körülbelül 10-15 éve foglalkozik komolyan a világ.
Olvass tovább
Bye-bye helyett buy-buy
Az, hogy az ügyfelet pozitív élmény érje vásárlás, ügyintézés, vagy egy szolgáltatás igénybevétele közben, ma már alapkövetelmény.
Olvass tovább
Ügyfélélmény: sok múlik az irányítási modellen
OnBrand: Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez.
Olvass tovább
Mi a szerepe 2014-ben az ügyfélélménynek?
Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez.
Olvass tovább