2010. október 1-én, a Papp László Budapest Sportarénában lép fel Katy Perry, korunk egyik legismertebb fiatal amerikai popsztárja. Úgy tűnik, mintha az élete az újságok címlapján zajlana, de Katy folyamatosan emlékeztet rá, hogy igazi lénye a dalaiban van. "Ha bármikor tudni akarod, hogy gondolkodom valamiről, miben hiszek, hogyan érzek, csak figyelj a dalszövegeimre."
Olvass tovább
Fertőző BKV
Tömegesen kezdett terjedni karácsony után a világhálón egy kártékony programkód. Úgy tűnik, a fertőzés a BKV site-ját is elérte. Nem elég a hideg és a hó, most ráadásul - feltehetőleg orosz hackerek - fertőző programkódot csempésztek a közlekedési vállalat webhelyére, egyes bkv.hu oldalakra. Egyelőre nem tudni, mi a támadás célja.
Olvass tovább
Fazekas Ildikó az Európai Önszabályozó Reklámszervezet új elnöke
advertising, alliance-easa, brandtrend, európai, european, fazekas, ildikó, ildikót, önszabályozó, ört, reklám, reklámszervezet, standards, testület, és úgy.
Karrier
Az Európai Önszabályozó Reklámszervezet (European Advertising Standards Alliance-EASA) az április 24-i prágai közgyűlésén egyhangúan a szervezet elnökévé választotta Fazekas Ildikót, a hazai Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkárát. "Úgy vélem, hogy az elnöki megbízás a magyar reklámipar munkájának elismerését is jelenti, hiszen most első alkalommal választottak elnököt a mi régiónkból." - mondta a BrandTrend -nek Fazekas Ildikó.
Olvass tovább
Dm-piaci kilátások válság idején
Bartók János, a TeleData ügyvezető igazgatója szerint válságos időszakban azok a kereskedelmi marketing eszközök értékelődnek fel, amelyek a termékek és a szolgáltatások ár- és értékelőnyeit a legjobban, kézzel foghatóan tudják bemutatni a potenciális vásárlóknak. Úgy vélte a dm-eszközök ebből a szempontból sokkal hatékonyabbak, mint például a televíziós vagy a nyomtatott sajtóbeli reklámok.
Olvass tovább
Mobil konferencia
Az internet már a mobilon van? Ki tudja szabványosítani a mobilfizetést? Mennyire fontos a biztonságos tranzakció mobiltelefonon, ki és hogyan tudja ezt megoldani, és hogyan érdemes megoldani? Úgy mobilszabványok, új és innovatív mobilmegoldások? Még csak most kezdődik az innováció időszaka? Lehet mindezt követni?
Olvass tovább
Nyakkendőadó helyett hülyeségadót!
"Az MDF szerint lassan ideje hülyeségadót kivetni az MSZP és a kormány nevetségesebbnél nevetségesebb ötleteinek kitalálóira. Úgy tűnik, csak így lehet megfékezni az internetadóhoz és a nyakkendőadóhoz hasonló értelmetlen és káros javaslatokat. A nyakkendőadó logikája alapján gyakorlatilag mindenre ki lehetne vetni az újabb járulékot, hiszen akár a napszemüvegek, a nyakkendőtűk, vagy a kosztümökön viselt brossok is képviselhetnek komoly kulturális értéket."
Olvass tovább