A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája

Kategória: Aktuális.

A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone, míg a negyedik-ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett. A Pöttyös Túró Rudi listavezető helyezésének egyik oka, hogy a válaszadók mintegy kétharmada, 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát.
Olvass tovább

Koncentrálódik a hazai Túró Rudi piac

Kategória: Aktuális.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezte, hogy a Sole-Mizo Zrt. irányítást szerezzen a Danone Kft. Túró Rudi üzletága felett. A Sole-Mizo Zrt. 2009. október 5-én szerződést kötött a Danone Kft-vel, melynek értelmében megszerzi annak Túró Rudi üzletágát. A szerződés kiterjed a marcali gyár által használt védjegyekre is.
Olvass tovább

Magyar Turó Rudi Kínában

Kategória: Aktuális.

Ünnepélyes keretek között felavatták a Pekingtől 185 kilométerre északra lévő Fengningben a magyar technológiával és berendezésekkel létrehozott tejipari üzemet, amely egyebek közt egy Túró Rudi-féleséget is meghonosít Kínában. Napi százezer csokoládébevonatú túródesszert készül a magyar Túró Rudi mintájára Kínában Túró Kiittyy néven.
Olvass tovább