Varga Zsombor a Michelinnél, kommunikációs területen kezdte szakmai pályafutását.
Olvass tovább
Szponzorált parkoló
Újabb három évig a Toyota rendelkezik a Pepsi Center parkolóhelyeinek névadó jogával.
Olvass tovább
A BMW a világ legértékesebb autómárkája
Ebben az évben nyolc autómárka szerepel a 100-as listán. Az autómárkák együttes értéke 15%-kal csökkent, amely nagyobb csökkenés, mint bármely más szektor esetében. A BMW kiütötte a Toyotát korábbi győztes pozíciójából. A német autómárka értéke 21,816 millió dollár. A Toyota márkaereje 27 százalékkal csökkent, jelenleg 21,769 millió dollár, ezzel éppen a BMW mögött helyezkedik el. Az amerikai kormányzati segélyprogramok ellenére az autóeladásokat tovább sújtotta a recesszió.
Olvass tovább
Figyelemre sem méltatják
Ugyanazzal a problémával került szembe Toyota luxusmárkája, mint a Cadillac, a Jaguar vagy a Lincoln. A Lexust legnagyobb piacán, Észak-Amerikában a fiatalabb vásárlók figyelemre sem méltatják, legtöbb vevőjük a nyugdíjasok közül kerül ki. - írja az Index.
Olvass tovább