Spórolnak, de a piacvezető erős márkák pozíciója stabil maradt

Kategória: Kutatás.

A piac szereplői a fogyasztók bizalmának csökkenésével kénytelenek szembenézni. Ugyanakkor a piacvezető márkák megőrizték vagy növelték piaci részesedésüket .Ez azt jelzi, hogy a fogyasztók egy része hajlandó megfizetni az erős márkák által képviselt többlet-értéket.- mutatott rá Szalókyné Tóth Judit a Nielsen igazgatója.
Olvass tovább

A márkaépítés meghozta az eredményt

Kategória: Kutatás.

A negyedik negyedév során mennyiségben csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az év korábbi részéhez képest Magyarországon. De az európai átlagos növekedés is lassult az év második felében: Az árak emelkedését követően több európai országban csökkent az eladott árumennyiség. Gyártóik ráfordításai és aktivitásai a márkaépítés érdekében a piaci pozíció tartása szempontjából meghozták az eredményt. Többek között erről számolt be Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen igazgatója.   
Olvass tovább

D. Tóth Kriszta az év médiaszemélyisége

Kategória: Aktuális.

Az Év Médiaszemélyisége díjat minden évben egy olyan személynek ítéli oda a Média 2003 Alapítvány, aki az országos sajtóban tevékenykedik, munkája megkérdőjelezhetetlen, jó példa a szakmaiságra, elhivatottságra, emberségre. Az idén D. Tóth Kriszta követi a korábban díjazott Baló Györgyöt, Friderikusz Sándort és Szellő Istvánt.
Olvass tovább