Együtt kell élnünk kezdeti tudatlanságunkkal márkaérték és ROI terén

Kategória: Aktuális.

Andy Cameron a 90-es években a Westminster-i egyetemen alakított Kutatóközpontot, a Benetton kutatásiért felelős Fabrica interaktív kommunikációs stratégiáért felelős kreatív vezetője volt, majd "The Art of Experimental Interaction" címmel könyvet írt. Velencében, Milánóban és Londonban is oktat, s nem mellékesen a Wieden Kennedy London interaktív divíziójának kreatív igazgatója.
Olvass tovább

A brit tinik mindössze 800 szót használnak

Kategória: Aktuális.

Minimálisra apadt az sms-ek, közösségi portálok és csevegőfórumok nyelvezetén nevelkedő brit tizenévesek napi rendszerességgel használt szókincse. Jean Gross, a kormány gyermekkori nyelvfejlesztési főtanácsadója a The Sunday Times jelentése szerint kimutatta, hogy a brit tinik - jóllehet valójában legalább 40-50 ezer szót ismernek - a napi beszédben egy mindössze 800 szóból álló készletet használnak.
Olvass tovább

Vállalati károkat okoznak a közösségi oldalak

Kategória: Kutatás.

A Twitter, a Facebook és hasonló közösségi oldalak 1,38 milliárd font (mintegy 400 milliárd forint) kárt okoznak a brit nemzetgazdaságnak az elvesztegetett munkaidő miatt - derül ki egy felmérésből.  A felmérésben részt vevő 1460 irodai dolgozó több mint fele mondta azt, hogy munkaideje alatt személyes célokból látogat közösségi oldalakat - írta a The Daily Telegraph brit napilap internetes kiadása.
Olvass tovább

A Cartoon Network Európában erősít

Kategória: Aktuális.

A Turner Broadcasting európai produkciós központja, a Cartoon Network Development Studio Europe első önálló produkciójára készül; egy teljes animációs sorozat elkészítésére. A The Amazing World of Gumball (magyar címmel egyelőre nem rendelkező, de lefordítva Gumilabda varázslatos világa) című, 40x11-perces vígjátéksorozat elsősorban a 6-11 éves gyerekeknek készül és a Cartoon Network összes országában látható lesz.
Olvass tovább

Az Egyesült Királyságban a Nielsen szolgáltatja az online valutát

Kategória: Aktuális.

A The Nielsen Company bejelentette, hogy az Egyesült Királyság Online Mérési testületétől (UKOM) megbízást kapott arra, hogy hivatalos partnerként létrehozza az ország első, internetes reklámkampányok tervezéséhez szükséges közös valutáját. Ez a kinevezés mérföldkő a Nielsen számára. A világ legnagyobb piacai közül ezzel tízre emelkedik azon országok száma, ahol a piaci döntés alapjául szolgáló közös valutát a Nielsen biztosítja.
Olvass tovább

CEEMS 2009 – A Válság Szülte Új Marketing Szabályok

Kategória: Aktuális.

Idén immáron harmadszor rendezi meg  Stamford Global nemzetközi üzleti események szervezője a CEEMS 2009 angol nyelvű konferencia sorozatot, amely a közép és kelet európai régió Marketing vezetőit hozza egy tető alá. A rendezvény idei témaja az "The Downturn's New Rule for Marketers" azaz a "A Válság Szülte Új Marketing Szabályok".
Olvass tovább

Különleges címlappal jelent meg a Playboy

Kategória: Aktuális.

A nyár utolsó hónapjában a Playboy ismét egyedi, különleges címlappal jelent meg. A 2008-es sikereken felbuzdulva a magazin magyar történetében másodszor fordul elő, hogy a címlapon egy playmate igéző idomairól készült közeli felvétel szerepel. Míg tavaly két mell "uralta" a címlapot, idén a 2007-es Playmate of The Year második helyezettjének, Márki Zsuzsinak a fenekére "fókuszáltak".
Olvass tovább